Чи купують українці в Мережі вітчизняні товари?

Товари українського виробництва в Мережі коштують в середньому на 35% менше, аніж імпортні, повідомив Віктор Кириченко, керівник онлайн-маркету Bigl.ua виданню Gazeta.ua. Середній онлайн-чек з товарами вітчизняних виробників становив 350 грн.

Експерт зазначає, що пропозиції внутрішнього виробництва активно зростають: на онлайн-маркеті кожен другий проданий товар – український. Цікаво, що за 2016 рік попит зріс в усіх категоріях – за перше півріччя цього року на торгових майданчиках онлайн-маркету було продано стільки ж товарів, як і за весь минулий рік.

Утім, сума середнього чеку не зазнала змін, тож зростання товарообігу пов’язане лише зі збільшенням кількості замовлень.

Також стало відомо, що середній вік онлайн-покупця – 25-34 роки. А серед найпопулярніших товарів  сукні, спортивне взуття, чохли для телефонів, а також футболки і сумки.

Пан Кириченко зазначає, що портрет інтернет-покупця постійно змінюється залежно від категорії товару, сезону і навіть часу покупки. Приміром, жінки (49% покупців) найчастіше роблять замовлення в робочий час за допомогою мобільних пристроїв, натомість чоловіки – з ПК ввечері або на вихідних.

До речі, стало відомо, що українці досить активно сприяють поширенню цифрових інновацій: 74% підтримують проникнення цифрових технологій, а 92% висловили впевненість, що популярність цифрових сервісів надалі зростатиме. Про це стало відомо із даних дослідження  Impact of Innovation от MasterCard, що охопило 23 країни і продемонструвало, як користувачі ставляться до цифрових інновацій, пише ubr.ua.


Читати також:

  1. Українці купують вітчизняні товари в Інтернеті
  2. Які товари українці купували онлайн у 2014 році?
  3. Українці все частіше купують через Мережу
  4. Українці почали активно користуватися інтернет-банкінгом
  5. Що купують українці в Мережі

Тема : industry News,News