Facebook визнали лідером з продажу інтернет-реклами
02.01.2014
Як стало відомо з повідомлення компанії EMarketer Inc, наразі Facebook є світовим лідером з продажів реклами в Мережі. Поки що найбільша соціальна мережа поступається лише Google.
За підсумками 2013-го року соцмережа може отримати 7,4% ($3,17 млрд) від загального обсягу цифрової реклами у Сполучених Штатах. Натомість частка Google становить 40% (або $17 млрд). Нагадаємо, що у 2012 році Facebook посів четверте місце після Google, Yahoo! Inc та Microsoft.
Соцмережа нарощує рекламні потужності, генеруючи 50% своїх прибутків від відео та мобільних акцій, що автоматично переграються у стрічці новин користувача. Популярний сервіс Instagram, який Facebook минулого року придбав за $700 млн, також транслює рекламу. Прогнозується, що у 2015 році ринок цифрової реклами зросте на 1/4 і сягне $ 53,4 млрд у Штатах.
У EMarketer Inc зазначають, що Facebook і Google − це основні рушійні сили ринку цифрової реклами, який розвивається надшвидкими темпами. Ці дві компанії також є найбвльшими у світі рекламодавцями.
За даними компанії, витрати на мобільну рекламу становлять 23% від усього обсягу витрат на цифрову рекламу. Для порівняння: у 2012 році цей показник був лише 12%.
До речі, нещодавно Ян Резаб, CEO Socialbakers, поділився на конференции Engage NYC 2013 тим, якими будуть тренди реклами у соцмережах у 2014 році.
Серед основних: більша частина реклами у соцмережах буде нативною, тобто розміщеною у стрічці; маркетинг і PR будуть нерозривно пов’язаними, тому краще їх об’єднати; відмінний клієнтський сервіс повинен стати правилом. Також експерт відзначає, що не менш важливою у 2014 році буде робота власне над контентом рекламного повідомлення.
Читати також:
Тема : industry News,News