Користувачі ігнорують рекламу
07.10.2016
Попри неабияку популярність Instagram, Snapchat і Facebook, результати дослідження Kantar TNS Connected Life продемонстрували, що 26% респондентів ігнорують пости або рекламу від брендів у цих мережах.
У дослідженні зазначається, що користувачі соцмереж відчувають, що за ними “постійно стежить” інтернет-реклама – про це зазначили 34% опитаних. Цікаво, що найбільш скептично налаштовані щодо реклами юзери проживають у скандинавських країнах. Там 57% респондентів відповіли, що ігнорують рекламу від брендів.
У Бразилії таких користувачів виявилося 19%, у Саудівській Аравії – 15%, у Китаї – 24%, а в Південній Африці – 26%.
В середньому по світу показник блокування реклами становить 18%, але в Польщі він суттєво вищий – 51%.
До речі, наразі Snapchat користуються 23% інтернет-юзерів у всіх країнах, натомість два роки тому показник популярності мережі становив 12%. Instagram також наростив аудиторію – із 24% у 2014 році до 42% цьогоріч.
Також стало відомо, скільки інтернет-користувачів дивиться рекламу. У ході свого дослідження InSkin Media опитали 4 тис. респондентів і з’ясували, що в середньому на рекламне повідомлення дивляться 0,7 сек.
Так, 25% видимої реклами користувачі просто ігнорують, а на 1/3 банерних повідомлень витрачають 1 сек. Більше секунди переглядають 42% рекламних повідомлень. Тож, щоб рекламу дивилися 1 сек., вона повинна бути “видимою” в середньому 14 сек., а щоб ролик переглядали 2 сек., він повинен тривати 33 сек.
Читати також:
Тема : industry News,News