Кожен третій українець проводить банківські операції он-лайн

В Україні 29,6% користувачів мережі Інтернет хоча б раз на місяць проводять платежі он-лайн. Кожен десятий отримує онлайн-виписки по своїх рахунках. Про це свідчать результати дослідження Gfk Ukraine, у якому взяли участь користувачі Інтернету віком від 25 до 50 років, що проживають у великих містах. Опитування проводилося у другому кварталі 2012 року.

За даними дослідження, система Приват24 (ПриватБанк) є найбільш популярною серед українських користувачів. Такими послугами користуються 77% респондентів. Інші інтернет-системи, пропоновані українськими фінансовими установами, – менш затребувані. Для прикладу, 20% опитаних обслуговуються он-лайн у Райффайзен Банк Аваль,  13% – у ПУМБ, 10% – у Альфа-Банку і найменше 6% – у Дельта Банку.

У цілому українці задоволені можливістю користуватися банківськими послугами у режимі он-лайн. Рівень задоволеності становить 4,15 балів з 5 можливих, відзначають експерти.

Цікаво, що спілкуватися з банками інтернет-користувачі воліють, використовуючи традиційні канали комунікації. Лише 7% опитаних «дружать» з фінустановами в соціальних мережах. У той же час, звертатися до менеджера банку через соцмережі готові 36% користувачів, а кожен п’ятий у майбутньому хотів би повністю замінити візити до банківських відділень  більш комфортним спілкуванням у соціальних мережах, популярність яких чимдалі зростає.

Важливим лишається питання безпеки електронних платежів. Для захисту платежів, що проводяться в Інтернеті, міжнародні платіжні системи використовують технологію 3-DSecure – додатковий захисний код, який вводиться користувачем при кожній транзакції. Для карт Visa ця технологія більш знана як «Verified by Visa», а для карт MasterCard – «MasterCard SecureCode».

Дізнатися про їх використання інтернет-магазином або сайтом для оплати послуг можна за наявністю відповідних логотипів. Цікаво, що технологія не є новою, однак лишається незвіданою на теренах українського ринку.


Читати також:

  1. Кожен четвертий українець використовує Інтернет для дозвілля
  2. Кожен п’ятий українець вважає наради марною тратою робочого часу
  3. Кожен четвертий українець не задоволений своєю кар’єрою
  4. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  5. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом

Тема : News