На бізнес очікують електронні перевірки

З 1 січня 2014 року для платників єдиного податку, що знаходяться на спрощеній системі оподаткування, стане доступний новий сервіс – електронна перевірка.  Про це повідомляє видання “Сегодня.ua” з посиланням на дані прес-служби Міністерства доходів і зборів України.

Електронну перевірку проводитимуть на основі повідомлення підприємця до територіальних органів Міндоходів про бажання пройти податкову перевірку дистанційно за 10 днів до її запланованого проведення.

Через рік після запуску цього сервісу планується долучити до електронних перевірок представників мікробізнесу, а також малого і середнього, які знаходяться на загальній системі оподаткування. Уже з початку 2016 року очікується, що всі категорії платників податків України зможуть замовити собі проведення документальної невиїзної електронної перевірки.

У Міндоходів вважають, що проведення електронних перевірок сприятиме не тільки підвищенню ефективності і якості податкового аудиту, але й зменшить адміністративне навантаження на платника податків. Перехід на електронну перевірку дозволить неабияк зекономити час на проведення аудиту, а також скоротити адміністративні витрати бізнесу і держави.

Платник зможе самостійно визначати податкові періоди, за які він бажає пройти електронну перевірку, але за умови, що за ці періоди документальні позапланові або ж планові перевірки не проводилися щодо тих питань, які платник бажає перевірити.

Нещодавно також стало відомо, що Президент України підписав закон, за яким з 1 липня 2013 року усуваються перешкоди для бізнесу: контролюючі органи позбавляються права призупинення діяльності підприємства без відповідного рішення суду.


Читати також:

  1. Стало відомо, у скільки українському бізнесу обходяться перевірки
  2. Міндоходів скоротить кількість перевірок
  3. Замість перевірок – горизонтальний моніторинг
  4. Європейська Бізнес Асоціація зафіксувала покращення ситуації в податковій сфері України
  5. Україні допоможуть змінити систему держзакупівель

Тема : News