На скільки впали продажі харчів?

В Україні за підсумком 2015 року продажі харчів і напоїв скоротилися на 12,2% в натуральному вираженні. А в грошовому – зросли на 20,1%, якщо порівнювати з даними за минулий рік. Такими є результати дослідження компанії (RMS) Nielsen.

Високі показники продажів у фінвираженні пов’язані зі зростанням цін на продукти і напої. Гірше на 30% став продаватися шоколад і жувальні гумки, а також на 20% в абсолютному значенні просіли продажі вагових шоколадних виробів, чаю і корму для тварин.

Здорожчання продуктів і напоїв у 2015 році в середньому становило 26%, якщо порівнювати з попереднім роком. Втім, є групи товарів, ціни на які зросли більше аніж на 50%, − корм для тварин, шоколад в упаковках, жувальні гумки.

Як зазначає Ганна Ільчук, керівник групи по роботі з виробниками продовольчого ринку компанії Nielsen (Україна), українці в умовах зростання вартості продуктів сплачують більше, купуючи менше товарів, а ціни на харчі не менше непокоять споживачів, ніж ситуація з комунальними платежами, стан економіки і війна. Проте здорожчання продуктів у другій половині року сповільнилося.

Що стосується напоїв, то за звітний період продажі зросли тільки холодного чаю, адже зростання цін за літр цього напою становило 12,5%, а вартість солодкої газованої води підскочила на 26%, мінеральної – на 32% за літр.

Щодо молочних напоїв, то від 2011 року виробники дещо зменшують розмір пачки продукту, залишаючи ціну стабільною. Вартість молочних десертів та пудингів зросла більш аніж на 40%, тож українці від покупки цих товарів практично відмовилися. Також виробники молочних продуктів у 2015 році розширювали лінійку продуктів (кефіру, ряжанки, сирів) із низьким відсотком жирності 0-5%.


Читати також:

  1. Продажі планшетів впали?
  2. За підсумками 2014 року продажі смартфонів зросли на 23%
  3. Економічний консалтинг: в Україні знову загострилася інфляція
  4. В Україні рекордно здорожчали продукти
  5. Скільки коштів українці забрали з депозитів у 2014?

Тема : News