Національний бренд України здорожчав на 27%
19.10.2016
Нещодавно компанія Brand Finance оприлюднила ТОП-100 брендів країн. Традиційно першість отримали США, що «здорожчали» на 4% або 871 млрд дол. Друге місце посів бренд Китаю, а трійку лідерів замикає Німеччина, пише mmr.ua.
Порівняно з даними за минулий рік, бренд Великобританії втратив одну позицію. Брендом, що зріс найстрімкіше, став Люксембург, що продемонстрував зростання на 43% завдяки спеціальній кампанії. Вона мала за мету “відбілити” бренд країни опісля фінансового скандалу LuxLeaks в 2014 році. Нагадаємо, тоді відбулося оприлюднення тисяч конфіденційних документів стосовно корпоративних податкових угод.
На другому місці за цим показником опинився Пакистан, що продемонстрував зростання на 41%. Наразі держава здійснює серію реформ економіки задля отримання траншу від МВФ.
Україна покращила свої позиції на дев’ять сходинок, якщо порівнювати із минулорічним результатом, а це дало їй змогу приєднатися до когорти брендів, що зростали найстрімкіше.
Рекордно втратив свої позиції бренд Йорданії через конфлікт у сусідній Сирії, адже через це в країні погіршуються умови безпеки, зазнає збитків сфера туризму, торгівлі й будівництва.
Втім, збройні сутички у Сирії вплинули й на позиції Туреччини. Шкоди цій країні також завдала невдала спроба перевороту і реакція влади на нього. Тож у підсумку турецький бренд знецінився на 29%.
Бренд Бразилії також суттєво постраждав: спад становив 30%. Серед причин − слабка економіка і корупційний скандал.
Цьогоріч Сінгапур отримав звання найсильнішого бренду країни, хоча його конкурентами були Гонконг і Швейцарія. Слід зазначити, що ця оцінка не враховувала масштаб економіки, адже Сінгапуру через невелику територію навряд коли-небудь вдасться вибудувати такий потужний бренд, як США.
Читати також:
Тема : News