Обсяг ринку електронної комерції зріс
03.08.2016
За перше півріччя поточного року українці віддали майже 4 млрд грн за покупки на Prom.ua, що вдвічі перевищує результат аналогічного періоду 2015 року. Про це свідчать дані дослідження малого e-commerce, пише AIN.ua.
Попри те, що сума, яку витратили наші співвітчизники за звітний період, зросла вдвічі, розмір середнього чеку змінився лише на 6% і становив 862 грн, тож зростання відбулося не за рахунок здорожчання товарів, а через збільшення кількості замовлень.
Порівняно з даними за аналогічний період 2015 року в середньому замовлень стало більше на 70%, а обсяг витрачених коштів у червні (який традиційно вважається місяцем затишшя для сфери електронної комерції) перевищив минулорічні показники на 64%.
Втім, змінилися не лише обсяги витрат, але й смаки українців щодо онлайн-покупок. Так, вперше до ТОП-10 популярних замовлень потрапили продукти харчування, а медтовари випали з рейтингу.
Найчастіше наші співвітчизники на Prom.ua купували одяг та аксесуари (понад 1,3 млн замовлень), а також товари для дому і саду (більше 700 тис. замовлень). Окрім того, зросли обсяги замовлень у категорії “подарунки, хобі, книги”, на засоби для краси і здоров’я.
Попит на інші пропозиції за рік продемонстрував зростання на 60-80%, а найменше збільшилася кількість замовлень на товари для надання послуг і обладнання.
Втім, є категорія товарів, якими українці стали цікавитися менше, – це мобільні телефони і смартфони.
Зазначимо, що це дослідження базується на аналізі даних понад 592 тис. компаній-поставників, які представлені на маркетплейсі.
Читати також:
Тема : industry News,News