Обсяг українського ринку медіареклами суттєво зріс

У 2016 році обсяг вітчизняного ринку медіареклами зріс на 27% до 11,62 млрд грн, якщо порівнювати з даними за минулий рік, повідомляється в дослідженні Всеукраїнської рекламної коаліції.

У повідомленні зазначається, що українська рекламно-комунікаційна індустрія цьогоріч, попри неабиякі складнощі у сфері економіки і політики, все-таки зростала.

За звітний період найбільш суттєво збільшився обсяг реклами, яку демонструють у кінотеатрах − на 46%. На цей вид реклами звернули увагу ті рекламодавці, що стикнулися із заповненими іншими носіями.

У той же час  ринок телевізійної реклами покращив свої результати на 36%. Обсяг прямої ТБ-реклами збільшився на 33%, а спонсорства – на 65%, що пов’язано із обмеженням на рекламу пива і загальним трендом підвищення затребуваності брендованого контенту.

Щодо показників реклами в Мережі, то цьогоріч її обсяг продемонстрував кращі показники на 33%. Ринок радіореклами також показав позитивну динаміку – плюс 31%.

Ринок зовнішньої реклами збільшився на третину, а зростання обсягів реклами на транспорті і всередині приміщень громадського призначення становило 20%, а щитової зовнішньої – 32%.

За підсумками цього року падіння зафіксували лише в секторі реклами у пресі – мінус 14%.

Експерти прогнозують, що у 2017 році обсяг українського ринку медіареклами зросте на 27% до позначки 14,87 млрд грн. Очікується, що найвищі результати продемонструє реклама в кінотеатрах, зовнішня, телевізійна і реклама в Мережі.


Читати також:

  1. Обсяг ринку медіареклами зріс на 11%
  2. Обсяг вітчизняної медіареклами становить майже 10 млрд гривень
  3. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  4. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  5. Ринок техніки й електроніки суттєво зріс

Тема : industry News,News