Обсяги зовнішньої торгівлі товарами зросли
16.04.2014
За повідомленням Держстату України, обсяги експорту та імпорту товарів за лютий поточного року показали зростання на 7,4% і 6,8% відповідно (порівняно з січневим показником), становивши $4 714,2 млн і $4 837,8 млн. Від’ємне сальдо за цей період було $123,6 млн (у січні $143,8 млн також із мінусом). Про це пише business.vesti.ua.
За період січень-лютий 2014 року експорт товарів становив $9 101,8 млн, натомість імпорт − $9 369,2 млн. Обсяг ввезення товарів на територію України скоротився на десяту частину, а імпорт “просів” майже на 18% порівняно із аналогічним періодом минулого року. Щодо від’ємного сальдо − воно зменшилося порівняно із даними за минулий рік і становило $267,4 млн.
Окрім цього, у повідомленні Держстату йшлося про те, що зовнішньоторговельні операції проводилися із партнерами зі сто дев’яносто однієї країни. У країни Європейського Союзу обсяг експорту вітчизняних товарів становив 35,5% від його загального обсягу. До інших країн було експортовано 64,5%.
Недорогоцінні метали та вироби з них склали основну частку товарної структури експорту з України в січні-лютому 2014 року − 29,3%. У тому числі чорні метали − 25,5%.
За аналізований період збільшився експорт таких українських товарів: нафти (нафтопродуктів) − у 2,6 рази, пшениці − майже на 70%, феросплавів − на 38,3%. Також більше експортували кам’яного вугілля та брикетів, руд і концентратів залізних, кукурудзи.
У загальному обсязі імпорту ввіз товарів з країн ЄС дорівнював 34,3%. З інших країн було імпортовано 65,7% товарів. За минулорічний період − 31,6% і 68,4% відповідно.
Станом на лютий 2014 року індекс цін зовнішньої торгівлі в експорті був 96,7%, а в імпорті − 97,3% (до аналогічного періоду минулоріч).
Найактивніше проводили експортно-імпортні операції підприємства столиці, Донеччини, Дніпропетровщини, Київщини, Одещини, Запорізької та Луганської областей.
Також стало відомо, що українці у березні поточного року стали біднішими, але їхні очікування щодо покращення ситуації з економікою України значно виросли. Про це повідомляється у дослідженні компанії GfK Ukraine, яка щомісяця відслідковує ситуацію зі споживчими настроями українців.
Читати також:
Тема : News