Підсумки року: роздрібна торгівля в Україні

Роздрібна торгівля є однією із найважливіших сфер економіки, і по її стану можна зробити висновки щодо загальної ситуації на ринку і купівельних настроїв українців.

Згідно з даними компанії Nielsen, у січні-березні 2015 року індекс споживчої довіри українців сягнув свого мінімуму − 41 пункт. Утім, у II-III кварталах ситуація покращилася, хоча населення й продовжило скорочувати свої витрати, економлячи кошти на купівлі одягу, відпустках, продуктових брендах, електроенергії і газі.

Серед трендів поведінки покупців у 2015 році в компанії також виділили посилену увагу українців до купівлі в Інтернеті, хоча ринок інтернет-торгівлі впав на 20% порівняно з даними за докризовий 2013 рік. Аналітики пояснюють це нижчими цінами та зручними умовами доставки товарів.

В Інтернеті українці здебільшого купують одяг та інші предмети гардеробу, хоча для цієї групи товарів характерний високий відсоток повернень через неможливість примірки перед купівлею. Також населення активно користується послугами купівлі і бронювання квитків.

Смаки покупців у році, що минає, також змінилися: українці стали ігнорувати товари російських виробників і більше купувати вітчизняні бренди.

Та змінилася не тільки поведінка покупців, але й стратегія магазинів і торгівельних центрів. На початку та в середині року аналітики відзначили падіння відвідуваності ТЦ: з 1000 відвідувачів на 1000 м2 (в Києві) до 787 чол. Схожа ситуація спостерігалася й в регіональних ТЦ. Така ситуація змусила центри розширювати спектр розважальних послуг, розміщувати на своїй території, приміром, візові центри.

Також стало відомо, що в Україні активізувалося відкриття іноземних бутиків модного одягу, що сигналізує про активізацію ринку роздрібної торгівлі.


Читати також:

  1. В Україні зростає роздрібна торгівля
  2. Роздрібна торгівля в Україні показала приріст майже на 3%
  3. Роздрібна торгівля зросла більш аніж на 11%
  4. Роздрібна торгівля в Україні зросла на 5,3%
  5. Дрібна роздрібна торгівля зникне?

Тема : News