Половина українських компаній не мають сайту

Як стало відомо з дослідження Держстату, вітчизняні підприємства не поспішають опановувати нові технології. Так, у 2015 році частка компаній, що мають доступ до Мережі через телефонну лінію (ISDN або Dial-Up), становила 29,73%, а роком раніше – 31,2%.

Кількість фірм з інтернет-підключенням через широкосмугові канали зростає: у минулому році стаціонарний бездротовий зв’язок, супутниковий, виділені лінії використовували 67,5% підприємців, натомість за підсумками 2014-го таких було 65,9%. Мобільний широкосмуговий доступ знадобився 30,9% і 28,35% відповідно.

Більшості підприємств доступ до Мережі потрібен для отримання фінансових і банківських послуг (93,9%), електронних податкових форм (91,6%), а також подачі статистичної звітності (93,1%). Рідше – для отримання адмінпослуг (52,51%) і для збору інформації щодо товарів і послуг (55,89%).  Дуже мало компаній використовують Інтернет в освітніх цілях (12%), а також для подачі тендерних пропозицій (17,6%).

Також стало відомо, що сайти мають тільки 45% українських підприємств. Компаніям вони потрібні в основному для розміщення прейскурантів і каталогів (62,11%). При цьому нехтуються інші можливості  веб-представництва. Лише 17% корпоративних інтернет-ресурсів дають можливість покупки або онлайн-бронювання. Онлайн-платежі приймають 19,5%, а 23,1% використовують сайт, щоб повідомити про вакансії.

Можливості соцмереж відкрили для себе дуже мало підприємців: лише 3,14% компаній, що мають доступ до Мережі, провадять офіційну політику щодо соцмедіа.


Читати також:

  1. Половина українських працівників не витримує випробувального терміну
  2. Як українські компанії використовують Інтернет
  3. Власні сайти має третина компаній в Україні
  4. У топ-500 компаній Європи увійшли 50 українських
  5. 52% українців мають рахунки в банках

Тема : industry News,News