Попит на автівки зменшився вдвічі

У квітні цьогоріч попит на легкові автомобілі в Україні порівняно з аналогічним періодом минулого року впав на 61%. Втім, порівняно з показником березня ринок нових автівок показав зростання на 35%. Про це повідомляє ЛІГАБізнесІнформ, посилаючись на дані асоціації Укравтопром.

За аналізований період найбільш популярним брендом був Renault − 270 проданих і зареєстрованих автівок. Порівняно з результатом за минулий місяць у квітні бренд поліпшив свій результат на 56%.

Друге місце посів бренд Toyota − 246 проданих одиниць. Дилери бренду збільшили продажі на 41%, якщо порівнювати з березневим показником.

Третє місце поділили між собою Ford і KIA − українці за квітень придбали по 195 автівок кожного бренду. Ford покращив березневий результат в 2,9 рази, а KIA − на 65%.

В цілому в Україні від січня по квітень поточного року було зареєстровано 10 837 продаж нових автомобілів. Такий результат є на 76% меншим аніж за аналогічний період 2014 року.

Що стосується великовантажних автомобілів, то ПАО “АвтоКрАЗ”, єдиний в Україні виробник таких авто, за січень-березень випустив 361 автомобіль. Цей результат на 28% більший, аніж за перші 4 міс. минулого року.

Також стало відомо, що в країнах ЄС за січень-березень 2015 року продажі нових авто з електродвигуном зросли на 117,5%, становивши 24,63 тис. Натомість у січні березні минулоріч показник дорівнював 11,304 тис. одиниць. Про це йдеться у звіті АСЕА, повідомляє Уніан.


Читати також:

  1. Як почався рік на ринку нових автомобілів?
  2. Ринок нових автівок впав у 5 разів
  3. Що відбувалося з українським авторинком у березні?
  4. Що відбувається на українському ринку нових авто?
  5. Частка старих автомобілів на ринку зросла в 4,5 раза

Тема : industry News,News