Портрет українського піарника: який він?

Нещодавно, 28 липня, світ відзначив професійний день працівників PR, тож кадровий портал hh.ua оприлюднив портрет українського піарника. До речі, кількість пропозицій роботи у сфері маркетинг/реклама/PR зросла на 21%, якщо порівнювати з даними за друге півріччя 2015 року.

Аналіз бази резюме порталу продемонстрував, що професію піарника можна вважати жіночою – 2/3 шукачів – представник чарівної статі. Оскільки ця професія стала популярною не так давно, 82% тих, хто шукає роботу, – це молоді спеціалісти віком до 35 років. Третина з них мають незакінчену вищу освіту, а більшість – закінчену вищу.

Утім, небагато українських PR-менеджерів можуть похвалитися профільною освітою. Найчастіше на вакансії цієї сфери відгукуються особи з диплом філолога, маркетолога чи журналіста.

Дослідження також показало, що троє з п’яти працюють у галузі понад шість років, а кожен четвертий − від трьох до шести, а кожен сьомий − від року до трьох. Більшість шукачів у резюме зазначають, що вільно можуть спілкуватися іноземною мовою.

Працедавці у вакансіях основними зазначають такі вимоги: вміння розробляти PR-стратегію, реалізувати план PR-активностей, залучати партнерів і клієнтів, просувати бренд компанії, організовувати і брати участь у прес-конференціях, взаємодіяти зі ЗМІ. На ТОПові посади додатково потрібний досвід підбору команди, створення PR-служби і вміння керувати працівниками.

У середньому працедавці пропонують піарникам 8 тис. грн, але лише трохи більше 1/3 в резюме заявляють про цю суму. Третина шукачів хоче отримувати 8-16 тис. грн, кожен сьомий – 16-24 тис. грн, а 16% вказують у резюме зарплату понад 24 тис. грн.


Читати також:

  1. Портрет українського топ-менеджера
  2. Портрет українського айтішника
  3. Які айтішники найзатребуваніші на ринку?
  4. Який бізнес найчастіше реєструють українці
  5. Підписано новий закон «Про зайнятість населення», який набере чинності 1 січня 2013 року

Тема : industry News,News