Ринок e-commerce в Україні: що нового?

За інформацією Google, протягом дня сучасна людина більше 150 разів входить у цю пошукову систему зі смартфона, а на кінець 2015 року частка запитів у Google з мобільних ґаджетів вперше за всю історію перевищила кількість здійснених з настільних комп’ютерів. Загалом більше половини світового інтернет-трафіку − саме з мобільних, пише ubr.ua.

В Україні зростання e-commerce стало помітним після широкого розповсюдження смартфонів, а також 3G. Втім, темпи розвитку вітчизняної мобільної комерції відстають від світових лідерів на 5−10 років. Також Україна «пасе задніх» і за кількістю інтернет-покупок на одну особу. Приміром, у Німеччині в середньому щомісяця людина отримує сім бандеролей з інтернет-магазинів, що перевищує результат України ледь не в 100 разів.

Показник проникнення інтернет-комерції в роздрібну мережу в нашій державі є в 2,5 рази меншим за результати країн Західної Європи. Глобальний індекс проникнення e-commerce в загальний роздріб сягає 7,4%, або $1,7 трлн. Очікується, що до 2020-го він сягне 12,8%.

Найактивніші інтернет-покупці живуть у Гонконгу, де в 2016 році середня виручка на одного покупця дорівнювала понад $2 800. На другому місці − Норвегія з результатом $2 400, а трійку лідерів замикає Китай − близько $900.

Торік в Україні ринок електронної комерції зростав активніше, ніж у 2015 році. Так, якщо в 2015 році зростання товарообігу становило 32%, то в 2016-му – 52%. Учасники ринку прогнозують, що цьогоріч тенденція стрімкого зростання збережеться.

На сьогодні частка e-commerce України становить 3% усього рітейлу, у той час як в розвинених країнах показник сягає 10−15%. Тож в Україні існує неабиякий потенціал для розвитку сектору.


Читати також:

  1. Українці активно купують у Мережі
  2. Автомобільний ринок України: що нового?
  3. Український ринок інтернет-реклами відчутно зріс
  4. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20
  5. Ринок стартапів в Україні суттєво зріс

Тема : industry News,News