Ринок M&A страждає від нестабільності глобальної економіки

Основними причинами падіння світового ринку злиття і поглинання (M&A) є нестабільність глобальної економіки, а також стурбованість інвесторів щодо завищених цін на активи порівняно з їх реальною вартістю. Такі висновки випливають з результатів дослідження «Барометр впевненості компаній», проведеного «Ернст енд Янг».

Так, кількість компаній, які відчули на собі наслідки фінансової кризи в Європі, досягла 89% у глобальному масштабі. При цьому близько 78% респондентів не бачать позитивних змін у світовій економіці, а число тих, хто вважає, що ситуація поліпшилася, знизилося до 22% з 52% півроку тому. Кількість компаній, песимістичні настрої яких посилились, збільшилася з 20% до 31%.

Крім того, 27% опитаних очікують зниження вартості угод, рік тому таких було лише 16%. Усе більше потенційних покупців займають очікувальну позицію, розраховуючи на падіння цін на ринку.

На даний момент лише 25% учасників ринку допускають можливість придбання активів протягом найближчих 12 місяців, це найнижчий показник, починаючи з 2009 року. Варто відзначити, що в квітні 2012 року цей показник становив 31%, роком раніше – 41%.
Крім низької активності покупців, істотно скоротилася кількість продавців, готових укладати угоди. Так, на сьогодні кількість компаній, що планують продавати свої активи протягом найближчого року, впала до 19% з 31% у квітні поточного року.

Обережні настрої на ринку злиття і поглинання призводять до того, що навіть компанії, які запланували придбання активів, розглядають імовірність реалізації лише порівняно невеликих угод. Близько 80% опитаних готові укладати угоди вартістю не більше $ 500 млн, а для 38% опитаних максимальна цінова планка становить $ 50 млн.

На сьогодні більшість компаній роблять ставку на поліпшенні підсумкових показників, віддаючи перевагу менш ризикованим проектам, кажуть експерти.


Читати також:

  1. S&P погіршило прогноз розвитку економіки єврозони
  2. Ринок фіксованої телефонії продовжує падати
  3. Зростання світової економіки у наступному році не очікується
  4. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  5. Міністр економіки вважає, що посилення податкового тиску на економіку неможливе

Тема : News