Ринок нових автівок впав у 5 разів

В Україні за лютий цьогоріч було реалізовано і поставлено на облік МВС 2 тис 924 нових легкових авто. Такий результат є в 5 разів меншим, аніж рік тому. Таку інформацію оприлюднив Укравтопром, передають “Вісті”.

З повідомлення асоціації стало відомо, що ринок нових автомобілів зазнав не лише падіння продажів, але й відчутних структурних змін. Так, за звітний період українці найчастіше купували автівки французького бренду Renault (241 шт.), але порівняно із минулорічним результатом продажі цього бренду показали зниження в 4 рази.

На другому місці за кількістю продажів опинився японський бренд Nissan (228 одиниць). Хоча в лютому бренд і входив у ТОР-3 за продажами, але обсяг реалізації авто впав більше аніж учетверо.

Третє місце українські покупці віддали автівкам Mazda (217 авто). Цікаво, що ще рік тому цей бренд посідав 16-те місце в рейтингу. Втім, і тут спад продажів відносно до минулого року становив 26%.

У лютневому рейтингу 4-те місце дісталося Hyundai (213 шт.). Спад продажів становив 77%. Замкнув п’ятірку лідерів Volkswagen із результатом у 172 нових автомобілі і спадом у 79% відносно до лютого 2014 року.

В асоціації відмітили, що ринок нових легкових автомобілів порівняно із січневим результатом зріс на 32%, але скоротився в 4,9 рази порівняно із січнем-лютим 2014 року.

Нагадаємо, що порівняно із січнем цьогоріч обсяг продажів у лютому зріс на 12,6%.


Читати також:

  1. Як почався рік на ринку нових автомобілів?
  2. Ринок нових автомобілів впав майже вдвічі
  3. В Україні збільшився продаж автомобілів
  4. Що відбувається на українському ринку нових авто?
  5. Ринок старих авто скоротився удвічі

Тема : industry News,News