Ринок реклами на ТБ продовжує зростати

Станом на початок року ринок телевізійної реклами продовжує зростання: на телеканалах StarLight Media зберігається висока заповнюваність рекламних блоків. Так, за підсумками лютого показник становив 83%, а подекуди наближався до 100%, повідомляє ресурс delo.ua.

Слід зазначити, що зростання заповнюваності рекламних блоків спостерігається від серпня 2015 року. Подібна ситуація склалася і на інших українських каналах.

Як зазначає Андрій Партика, гендиректор StarLight Media, у лютому цьогоріч заповнюваність рекламних блоків була вищою, аніж у січні, натомість у 2014-2015 рр. показник лютого був на рівні із січневим. «Ми спостерігаємо відновлення телеринку, адже кількість брендів в ефірі зросла на 17% в січні 2016 року порівняно з минулим роком», − зазначив експерт.

Серед нових брендів, що вийшли в ефір, переважають фармацевтичні, бренди продовольчих товарів, гігієни, напоїв, АЗС і автотранспорту, косметики, а також кондитерських виробів і сфери торгівлі.

Згідно з прогнозом на 2016 рік зростання ринку ТБ-реклами становитиме 25%. Очікується, що цьогоріч активніше рекламуватимуться бренди продовольчих товарів, фармацевтичні, кондитерських виробів, гігієни, а також інтернет-магазини.

Учасники ринку вважають, що українські виробники, а також ті міжнародні компанії, управління бюджетами яких відбувається в Україні, продемонструють кращу позитивну динаміку зростання.

До речі, нещодавно ТОР-менеджери провідних рекламних холдингів повідомили фактичний показник інфляції за минулий рік, а також оголосили свої прогнози на 2016-й. Це відбулося в рамках щорічного опитування Kwendi.

Так, рівень максимальної інфляції становив 10%, а середній – 7%. Що стосується ринку зовнішньої реклами, то якщо у вересні деякі учасники спостерегли дефляцію, то зараз різниця оцінок така: від -6% до +5%.

При скороченні тривалості рекламних роликів зростання попиту на телерекламу в листопаді-грудні торік спричинило екстремально високе наповнення рекламних блоків. Зараз оцінка інфляції для ТБ становить 30-35%.

На онлайн-відео попит зростає, тож залежність від курсу нацвалюти і зміни в структурі продажів можуть призвести до інфляції 20-80%.


Читати також:

  1. Український ринок інтернет-реклами відчутно зріс
  2. Ринок ПЗ для бізнес-аналітики продовжує зростати
  3. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  4. Світовий ринок мобільної реклами зростає, випереджаючи прогнози
  5. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20

Тема : industry News,News