Ринок ТБ-реклами зростає швидкими темпами

У січні цього року кількість брендів, що придбали рекламний час на телебаченні, сягнула рекордних цифр – 273, а заповнюваність рекламних блоків на телеканалах  StarLightMedia  була на рівні 85−90%. Такий результат значно перевищує середні показники січня: попит на ТБ-рекламу більший за дані січня минулого року на 9%, пише mmr.ua.

Як зазначає Андрій Партика, гендиректор  StarLight Sales, для українського телевізійного ринку перші тижні 2017 року виявилися активними, адже від розв’язання конфлікту на Донбасі рекламодавці викупили рекордно великі обсяги рекламного часу для січневих показників.

Найактивнішими на вітчизняному ринку телереклами стали бренди із секторів торгівлі, кондитерських виробів і побутової техніки.

Оскільки зараз добігають кінця перемовини з представниками брендів щодо укладання річних контрактів, очікується поява на ринку чималої кількості нових імен. Найбільше компаній-новачків, пов’язаних з лікарськими препаратами і продовольством.

Учасники ринку очікують, що цьогоріч ринок телереклами продемонструє рівень 2016 року або навіть вищі результати. Так, за прогнозами StarLight Sales, зростання вітчизняного ринку ТБ-реклами становитиме 35%.

Також стало відомо, який вплив чинять соціальні мережі на купівельні настрої споживачів. Так, за результатами дослідження  Science of Social Video, користувачі витрачають по шість годин щотижня на перегляд відео в соцмережах.

Із 5 500 учасників 67% повідомили, що за останній рік стали переглядати більше відео. 46% опитаних відзначили, що купили товар під впливом перегляду відео від бренду в соціальних мережах, а 32% задумались про покупку.


Читати також:

  1. Український ринок реклами: у тренді ТБ і Інтернет
  2. Ринок реклами на ТБ продовжує зростати
  3. Світовий ринок мобільної реклами зростає, випереджаючи прогнози
  4. Український ринок інтернет-реклами відчутно зріс
  5. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20

Тема : industry News,News