Ринок віртуальної реальності зросте на 130%

Очікується, що за підсумками цього року обсяг глобального ринку віртуальної і доповненої реальності (VR/AR) зросте на 130,5%, повідомляють аналітики IDC, пише ubr.ua.

Тож, якщо торік обсяг виручки ринку становив 6,1 млрд дол., то за результатами 2017 року він може сягнути 13,9 млрд дол. Експерти IDC зазначають, що найближчі три роки ринок віртуальної і доповненої реальності демонструватиме рекордні темпи приросту. Тож за сукупного середньорічного темпу зростання (CAGR) 198% у 2020 році обсяг прибутків ринку може дорівнюватиме 143,3 млрд дол.

У компанії зазначають, що найбільшим сегментом ринку буде споживчий, де цьогоріч витрати на необхідне апаратне і програмне забезпечення, а також супутні сервіси перевищать 6,2 млрд дол. А категорією, яка зростає найактивніше, стануть AR-ігри.

Понад 1 млрд дол. принесуть дискретне виробництво і рітейл (корпоративний сектор). А в 2020 році саме дискретне виробництво стане ключовою галуззю за витратами на віртуальну і доповнену реальність. Середньорічне зростання цього сектору дорівнюватиме 238,7%.

Також високі середньорічні показники будуть у сферах транспортних послуг (233,7%) і охорони здоров’я (231,8%).

Окрім цього, стало відомо, що за рівнем витрат на VR/AR лідируватиме Північна Америка, де в 2017 році витратять 4,3 млрд дол., у той час як у Західній Європі – всього 2,5 млрд дол.


Читати також:

  1. Обсяг глобального інтернет-трафіку зросте втричі
  2. Чи зросте український ВВП у 2016 році?
  3. Ринок мобільних додатків зросте до 2015 року
  4. IT-ринок: прогноз на 2017 рік
  5. Ринок торгової нерухомості в столиці зросте

Тема : industry News,News