Ритейлери йдуть з українського ринку

Як стало відомо з повідомлення партнера Асоціації ритейлерів України Олександра Фіалка, внаслідок різкого спаду купівельної спроможності українців, що відбувся у першому півріччі поточного року, фактично вдвічі “просіли” продажі у секторах fashion, побутової техніки, а також товарів для дому. Про це експерт повідомив виданню “Коментарі”.

Пан Фіалка серед причин такого падіння називає також ситуацію на Сході України, адже військове протистояння змусило українців відкласти покупки одягу і техніки. Саме на Сході розташовані майже 20% від загальної кількості магазинів.

Саме через дефіцит “живих” коштів ритейлери вирішили зекономити на оренді приміщень, але власники торгових центрів не знижують орендні ставки. Тому чимало компаній змушені згортати свій бізнес.

На думку експерта, у майбутньому ТРЦ зазнають чималих проблем і їх керівництву доведеться звикати до чималого відсотку порожніх площ. Гравці ринку очікують, що ставки оренди все ж впадуть, зважаючи на чималу кількість торгових центрів у столиці.

Так, у Києві за перші шість місяців 2014 року роздрібний товарооборот зазнав скорочення на 4,6% порівняно із аналогічним періодом минулоріч. В той же час у цілому по країні він зріс на 0,8%.

Продовольчі мережі в Україні змушені терміново переглядати стратегію свого розвитку. Так, згідно із прогнозами Ігоря Гуглі, директора дослідницької компанії GT Partners Ukraine, до кінця цього року планується відкриття 400 мережевих магазинів продовольства, що більш аніж на 11% менше, аніж за аналогічний період 2013-го. Експерт зазначив, що така ситуація склалася вперше за останні три роки.


Читати також:

  1. Орендні ставки у столичних ТЦ найнижчі в Європі
  2. Будівництво торгових центрів стрімко зростає
  3. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  4. Експерти погіршили оцінки росту українського ВВП
  5. Інвестиції в комерційну нерухомість України випередили прогнози експертів

Тема : industry News,News