Роздрібна торгівля в Україні відновлюється
24.11.2016
Український роздрібний ринок після кризи 2014−2015 років почав відновлюватися, адже у 2016 році товарообіг зростав. Як повідомили в Українській асоціації рітейлерів, позитивні тенденції на ринку підтверджує факт виходу нових іноземних і вітчизняних брендів.
Так, цьогоріч в Україні з’явилося кілька італійських брендів (Tezenis, Isabel Garcia, Atos Lombardini), а також із Німеччини (Steiff), Туреччини (KIWI), Єгипту (Ravin jeans) і США (Converse), а в торговельних центрах відкрилися пункти продажу товарів українських брендів: Miracle Me, Kids Republic, Goldi.
У 2016 році динаміка роздрібної торгівлі FMCG також була позитивною, адже по всій території країни відкривалися магазини, здебільшого це були Eva, ProStor, Watsons, ATБ.
Попит на торговельну нерухомість також зріс. Так, якщо у столиці у 2014 році рівень вакантності приміщень для торгівлі становив 7,3%, то до другого кварталу поточного року показник впав до 4,1%.
Сегмент роздрібної торгівлі в Україні загалом має потужний потенціал, але до кризових 2014−2015 років цей ринок був одним із найбільш динамічних серед країн Східної і Центральної Європи.
Учасники ринку, зважаючи на його активізацію цьогоріч, очікують і подальших позитивних зрушень. Також потенціал для зростання обсягу торговельних площ в Україні вбачають ще й у тому, що насиченість міст-мільйонників торговельними центрами не така висока, як у сусідніх європейських країнах. Про це зазначає Дмитро Ануфрієв, партнер департаменту фінансового консультування компанії Deloitte.
Також стало відомо, що у 2017 році очікується введення в експлуатацію близько 400 тис. м2 торгових площ, повідомляє Ukrainian Trade Guild.
Читати також:
Тема : News