Світова інтернет-реклама зросла на третину

За перші три квартали 2013 року зростання дисплейної інтернет-реклами в усьому світі становило 32% порівняно з аналогічним показником попереднього року. Про це повідомляє компанія Nielsen у своєму квартальному звіті Global Adview Pulse.

Експерти компанії зазначають: така висока продуктивність викликана зростанням ролі інтернет-реклами у багатоекранних кампаніях. І вже до 2017 року саме вони становитимуть половину всіх бюджетів. Про це повідомляє ресурс Thedrum.com.

Окрім того, у ході дослідження було помічене зростання у секторі ТБ-реклами і зовнішньої. На ТБ-рекламу припадає 57,6% від усіх світових рекламних витрат.

Щодо радіореклами, то тут показники не надто втішні: індекс зростання просів на 0,7% в основному за рахунок рекламодавців Європи, які у 2013 році витратили на 6,5%, аніж у 2012. Натомість витрати на цей рекламний канал в Латинській Америці, навпаки, були більшими − +12,4%.

Як зазначає Рендалл Берд, голова відділу рекламних рішень Nielsen, нікого не здивував швидкий ріст інтернет-реклами, але особливим фактом є те, що ТБ-реклама все ще залишається лідером у сфері довгої та плідної співпраці із рекламодавцями. Все частіше можна помітити той факт, що інтернет- і ТБ-реклама працюють пліч-о-пліч, адже часто рекламодавці зацікавлені саме в інтегрованих компаніях, що пов’язують споживачів за допомогою кількох екранів. Таким чином основне рекламне повідомлення посилюється і результат такої кампанії є кращим.

Негативний ріст у 2013 році показала реклама у газетах, журналах, а також у кіно. Витрати на ці канали впали на 2,2%, 1,1% та 1,3% відповідно.


Читати також:

  1. Інтернет-реклама закріпилася в новому форматі
  2. Медіа-реклама-2012 і прогноз на наступний рік
  3. Обсяг вітчизняної медіареклами становить майже 10 млрд гривень
  4. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину
  5. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд

Тема : industry News,News