Українці купують вітчизняні товари в Інтернеті

У першому півріччі поточного року українські онлайн-покупці придбали вдвічі більше продукції вітчизняного виробництва, ніж за аналогічний період торік. Про це йдеться в результатах дослідження торговельного майданчика Prom.ua, що входить до ГК EVO, пише УНІАН.

У повідомленні зазначається, що попит на товари українських виробників є трендом 2015-2016 рр., що підтверджує статистика не лише стосовно Prom.ua, але й інших проектів EVO: crafta.ua, bigl.ua. Експерти компанії пояснюють успіх вітчизняних виробів тим, що своєю якістю вони не поступаються закордонним, а їхня вартість значно нижча, адже покупець хоче отримати якісну продукцію за прийнятною ціною.

Також стало відомо, що на Prom.ua середній чек на товари локальних виробників зменшився до 500 грн. Падіння становило 7%. А це на 74% менше, ніж медіанна сума замовлень.

Найчастіше покупці шукають український одяг, набори для творчості, а також товари для дому і саду.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що за перші шість місяців поточного року українці на Prom.ua придбали продукції на суму майже 4 млрд грн, що вдвічі більше за показник аналогічного періоду 2015-го року. Втім, попри зростання суми витрат, усереднена вартість однієї покупки зросла лише на 6%.

Слід зазначити, що в червні цього року споживчі настрої населення покращилися. Індекс дорівнював 52,7 п., а це на 2,4 п. більше за показник попереднього місяця, повідомляє компанія GfK Ukraine.


Читати також:

  1. Що українці купують в інтернеті?
  2. Як українці купують онлайн
  3. Які товари українці купували онлайн у 2014 році?
  4. Українці все частіше купують через Мережу
  5. Українці більше купують нерухомість

Тема : industry News,News