Українці почали активно користуватися інтернет-банкінгом
10.10.2016
Дослідження Impact of Innovation от MasterCard, що охопило 23 країни, продемонструвало, як користувачі ставляться до цифрових технологій. Стало відомо, що понад 90% споживачів світу користуються своїми смартфонами частіше, ніж будь-якими іншими ґаджетами. Загалом в опитуванні взяли участь 23 тис. осіб, пише ubr.ua.
Дослідження показало, що українці належать до найбільш оптимістично налаштованих користувачів щодо розповсюдження цифрових інновацій. Так, 92% опитаних переконані, що популярність цифрових сервісів надалі тільки зростатиме, а 74% висловилися на підтримку проникнення новітніх технологій.
На думку більшості респондентів з усіх країн, найбільше сучасних цифрових впроваджень потребують сфери освіти, охорони здоров’я і транспорту.
До речі, серед українських користувачів Мережі 28% є найбільш активними прибічниками інновацій. Вони активно розраховуються через сервіси онлайн-банкінгу, щомісяця використовують понад десять цифрових сервісів і мають більше семи цифрових ґаджетів.
Найчастіше наші співвітчизники заходять у пошукові сервіси, соцмережі, сервіси електронної пошти, цікавляться прогнозом погоди, здійснюють онлайн-платежі і шопінг.
Цікаво, що серед опитаних українців 72% готові розраховуватися за інтернет-покупки зі смартфону, а 48% – з планшетних ПК. Зараз наші співвітчизники проводять зі своїми “розумними телефонами” більше чотирьох годин щоденно, а 54% респондентів здійснюють оплату в режимі он-лайн із мобільного, а це в середньому вісім покупок в Мережі щомісяця.
Коли йдеться про платежі, чимало споживачів із різних регіонів світу переймаються щодо безпеки, тому в опитуванні на перше місце респонденти поставили безпеку банківського рахунку, а на друге – безпеку персональних даних.
Читати також:
Тема : News