Українці стали більше купувати в Мережі

За підсумками 2016 року обсяг ринку онлайн-комерції сягнув $40 млрд, а це перевищило результат минулого року майже на 40%, повідомляють в  EVO Group. Аналітики компанії зазначають, що український ринок e-commerce має  потенціал до зростання, адже займає лише 3% від обсягу всього вітчизняного рітейлу, пише ubr.ua.

Зі слів Дениса Горового, директора з розвитку EVO Group, позитивна динаміка цього ринку здебільшого залежить від того, чи зможуть продавці задовольнити потреби покупців, які здійснюють покупки за допомогою мобільних пристроїв, адже продавцям необхідно розробити мобільні версії сервісів, запустити мобільні додатки тощо.

Як повідомив Сергій Ватилик, керівник платіжного сервісу WayForPay, за даними експертів, у грудні 2015 року частка платежів з мобільних пристроїв сягнула 23%, а наприкінці минулого року показник зріс до 29%.

До речі, департамент кіберполіції повідомляє, що за вісім місяців 2016 року кіберзлочинці виманили в українських покупців майже 27 млн грн. Проте оцінити реальні збитки держави, бізнесу і звичайних громадян складно. Упродовж минулого року здійснювалися атаки на фінансові державні структури і обленерго, пише видання Internet.ua.

Найчастіше онлайн-покупці стають жертвами простої схеми злочинців: покупець вносить передоплату за товари за привабливою ціною, продавець зникає з грошима, а перший залишається ні з чим.

Раніше повідомлялося, що Асоціація підприємств інформаційних технологій України запропонувала знизити вартість безмитних посилок з-за кордону зі 150 до 22 євро. Якщо зміни будуть впроваджені, українським покупцям доведеться сплачувати мито в розмірі 20% за посилку, вартість якої перевищуватиме 22 євро.


Читати також:

  1. Українці стали купувати більше електромобілів
  2. Українці стали купувати більше техніки
  3. В Україні стали купувати більше комп’ютерів
  4. Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам
  5. Українці стали купувати менше столичного житла на виплат

Тема : News