Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20

Як показало дослідження компанії Opera Mediaworks, обсяг вітчизняного ринку мобільної реклами у минулому кварталі 2013 року обігнав ринки таких країн як Японія, Франція і Німеччина. На думку експертів, просування за допомогою мобільних додатків в Україні наразі у тренді, повідомляє mmr.ua.

Так, у щоквартальному дослідженні “State of Mobile Advertising” згаданої компанії Україна посіла 13-те місце у ТОР-20 найкрупніших ринків мобільної реклами світу. Це дослідження визначає двадцятку найбільших ринків за обсягами мобільної реклами, включаючи просування на мобільних версіях сайтів і в мобільних додатках.

Зі слів Олександра Барановського, віце-президента по медіа ADV Group Ukraine, зростання послуг мобільної реклами вже зараз можна назвати трендом в Україні, хоча порівняно з іншими країнами, в Україні відсутні сучасні стандарти мобільного зв’язку і проникнення мобільних пристроїв наразі не є масовим.

У рейтинг з країн СНГ, окрім України, потрапила лише Росія, посівши четверте місце у двадцятці. Хоча це дослідження проводиться з останнього кварталу 2012 року, але Україна вперше потрапила у ТОР-20 у третьому кварталі 2013 року.

Дослідники у звіті зазначають, що у світі за рік мобільний трафік показав приріст на 52%. Найбільш прибутковою виявилася реклама на ресурсах та у додатках, що орієнтовані на перегляд відео-та аудіоконтенту. Частка таких прибутків становить більше 21% від всього обсягу. Натомість за переглядами лідирує реклама, яку розміщували у соцмережах і відповідних додатках (33% від усіх переглядів).


Читати також:

  1. Світовий ринок мобільної реклами зростає, випереджаючи прогнози
  2. Ринок мобільної реклами зріс на 82%
  3. Ринок онлайн-реклами зріс на 14%
  4. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  5. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину

Тема : industry News,News