Український ринок зовнішньої реклами: підсумки I-го півріччя

За шість місяців поточного року частка зовнішньої реклами у структурі українського рекламного ринку зросла до 11,1%, а за підсумками 2015 року вона становила 10,4%. Про це повідомляє Індустріальний комітет зовнішньої реклами України, пише mmr.ua.

Стосовно охоплення і ціни контакту для широкої аудиторії, то саме зовнішня реклама залишається одним із найдоступніших медіа. Найбільша частка належить щитовій рекламі – 51% (у кількісному) і 58% (у грошовому виразі).

Слід зазначити, що ринок зовнішньої реклами столиці скоротився на 1% і становив 33% у площах і 49% − у бюджетах серед усіх міст за звітний період. Але Київ досі залишається найзатребуванішим містом України і за кількістю площ, і за обсягом рекламних бюджетів.

Так, із ТОП-20 майже всі категорії рекламодавців наростили статки, а порівняно з першим півріччям минулого року ринок зовнішньої реклами зріс на 22%. Незмінним лідером залишилася “Торгівля”, де обсяги зросли на 15%. До трійки лідерів також увійшли “Нерухомість” (+49%) і “Розваги” (+39% − у грошовому виразі).

Цікаво, що до двадцятки найуспішніших належать і компанії, які ще минулоріч не купували рекламу у великих обсягах. Приміром, будкомпанія “РІЕЛ” збільшила обсяг закупівлі у 3,5 рази (+232%), а туркомпанія Anex Tour наростила бюджети втричі (+196%). На 220% зросли показники компанії Toyota Україна.

Серед постійних клієнтів ТОП-20 галузі більшість також збільшили свої статки, і лише мобільні оператори скоротили витрати на купівлю рекламних площ.


Читати також:

  1. Український ринок реклами: у тренді ТБ і Інтернет
  2. Ринку зовнішньої реклами в Україні настав кінець?
  3. Ринок зовнішньої реклами продемонстрував рекордні показники
  4. Український ринок мобільної реклами увійшов у ТОР-20
  5. Ринок реклами на ТБ продовжує зростати

Тема : industry News,News