Українці активно скуповують побутову техніку

За період квітень-червень поточного року український ринок побутової техніки показав приріст на 6,2% порівняно із аналогічним періодом минулоріч, до 10,3 млрд грн. Такі дані повідомляє Інтерфакс-Україна, посилаючись на інформацію GfK Ukraine.

Так, експерти компанії відмітили, що за підсумком другого кварталу найбільший приріст показав сектор дрібної побутової техніки, зрісши на 28,3%. Відстає від нього сектор побутової електроніки, що зріс на 13,6%. Що стосується крупної побутової техніки, то її купували на 8,4% більше.

Також активно продавалося телекомунікаційне обладнання − тут зафіксовано приріст у 20,2%, натомість ринок інформаційних технологій у фінансовому вираження просів на 8,3%.

Від’ємні показники також демонструє сектор фототехніки (-40,6%) і офісного обладнання (-22,6%).

Дані GfK Ukraine також свідчать, що у другому кварталі ринок побутової техніки і електроніки трохи скоротився, що пояснюється девальвацією нацвалюти на 60%.

Що стосується динаміки ринку дрібної побутової техніки у другому кварталі, то порівняно з першим кварталом, вона стала стрімкішою. В цілому ж за перше півріччя було продано дрібної побутової техніки на 2,31 млрд грн, що більше за показник січня-червня минулого року на 23%.

У цьому сегменті вже традиційно найкращі результати продемонстрували мультиварки, продажі яких ушестеро перевищили результати 2013-го. Цікаво, що попит на мультиварки є високим навіть пропри те, що їхня середня ціна зросла не тільки через знецінення гривні, але й через зростання популярності дорогих моделей із функцією скороварки. Також зросли продажі пилосмоків і кавоварок − на 17% і 23% відповідно.

У другому кварталі поточного року зріс на 20,2% обсяг продажів телекомунікаційного обладнання, склавши 2,3 млрд грн. А продажі смартфонів зросли на 42% (до 1,9 млрд грн). Українці віддають перевагу “розумним телефонам” із діагоналлю 4-5 дюймів.

Також за цей період на 14% зросли продажі побутової електроніки за рахунок неабиякої популярності плоскопанельних телевізорів.


Читати також:

  1. Українці стали купувати більше техніки
  2. Українці активно скуповують автомобілі
  3. Інвестори активно вкладають кошти у комерційну нерухомість
  4. Вітчизняний ринок прямих продажів зростає
  5. Українці віддають перевагу “таблеткам”

Тема : industry News,News