Український ринок побутової техніки зріс

У першому кварталі цьогоріч український ринок побутової техніки й електроніки становив 12,4 млрд грн, а це на 16,8% більше, аніж на початку минулого року. Такими є дані дослідження GfK TEMAX, повідомляє ЛIГАБiзнесIнформ.

У першому кварталі надходження від реалізації великої побутової техніки становили 2,7 млрд грн, що на 34% більше, аніж на початку 2014-го. Такі показники в основному були досягнуті завдяки відчутному здорожчанню всіх груп товарів. Нагадаємо, що рекордне падіння продажів побутової техніки спостерігалося у січні і березні, натомість у лютому був ажіотажний попит, адже тоді покупець розглядав велику техніку як капіталовкладення.

Обсяг телекомунікаційного ринку за підсумками першого кварталу нинішнього року становив 2,8 млрд грн. Цей показник на 21% більший, аніж за аналогічний період 2014 року.

Єдиною групою на ринку телекомунікаційної техніки, яка зростає, є смартфони. Це пов’язано з 50%-им зростанням середньоринкової ціни порівняно з першим кварталом минулоріч. На українському ринку популярними залишаються «розумні телефони» на дві сім-карти із діагоналлю 4-5 дюймів і 8-мегапіксельною камерою. Втім, поступово зростає попит на смартфони з більшою діагоналлю екрану і камерою більше 8 мп.

Групи товарів малої побутової техніки за 1-й квартал 2015 року продемонстрували приріст у гривні на рівні 19,5% порівняно з аналогічним періодом 2014 року, становивши 1,4 млрд грн.

За аналізований період продажі побутової електроніки зросли на 14%, становивши 2,15 млрд грн. У лютому аналітики зауважили зростання попиту на телевізори – стрибок обмінного курсу простимулював покупців вкласти свої заощадження у техніку.

Що стосується ринку IT-техніки, за перший квартал тут зафіксували зростання на 6,5%, ринок становив 3 млрд грн. Такий результат пояснюється девальвацією нацвалюти і зростанням середньої ціни у 2-3 рази.

Ринок фототехніки зазнав відчутного скорочення – мінус 25%. У фінансовому вираженні він становить 202 млн грн. В цілому за лютий-березень поточного року ринок фотоапаратів у натуральному вимірі впав до рівня 2006 року.


Читати також:

  1. Українці стали купувати більше техніки
  2. Український ринок реклами: у тренді ТБ і Інтернет
  3. Український рекламний ринок очікує падіння на 30%?
  4. Українці активно скуповують побутову техніку
  5. Український страховий ринок продемонстрував відчутний приріст

Тема : industry News,News