Витрати на мобільну рекламу зросли

За перші шість місяців поточного року український ринок інтернет-реклами (особливо мобільної) стрімко зріс завдяки впровадженню мобільних форматів на рекламних майданчиках і поширенню мереж 3G. Збільшення бюджетів на мобільну рекламу за згаданий період становило понад 400%. Про це стало відомо з дослідження  Admixer, пише AIN.ua.

У червні 2016-го  мобільних пристроїв також побільшало, і їхня кількість сягнула позначки 8,08 млн або 40% усієї онлайн-аудиторії. Такі високі темпи зростання зумовлені, зокрема, появою нових рекламодавців мобільної реклами: порівняно з результатами торік їх стало більше вдвічі. Рекламодавці, що вже давно на ринку, збільшили бюджети на мобільну рекламу − за півроку вони витратили більше, аніж за весь 2015 рік.

Так, якщо в першій половині минулоріч на мобільну рекламу найбільше витрачалися телеком і рітейл, то цьогоріч лідерами стали рекламодавці FMCG (продукти, напої, гігієна і побутова хімія). Їхня частка становила 28,7% всіх медіабюджетів у мобільній рекламі. Телеком за витратами посів друге місце − 17%, а ТОП-3 закрили рекламодавці категорії електроніки і побутової техніки – їхня частка сягнула 15%.

У всіх без винятку категоріях зросли бюджети на мобільну рекламу, а особливо стрімкий підйом спостерегли для реклами напоїв, побутової хімії, автомобілів і туризму.

Що стосується рекламних форматів, то за кількістю показів і за витраченими коштами лідерами стали формати типу  floating – 80% від усіх розміщень. На другому місці –  in-page-формати із результатом 12%, а третю сходинку зайняла відеореклама – 6%.


Читати також:

  1. Зросли витрати на рекламу в Facebook
  2. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  3. Банерна реклама домінує на ринку
  4. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  5. Facebook визнали лідером з продажу інтернет-реклами

Тема : industry News,News