Як поводяться українські інтернет-покупці?

Наприкінці літа аналітиками price.ua було проведене дослідження поведінки українських онлайн-покупців, повідомляє ресурс ain.ua. Так, найбільша кількість покупців відвідують сайт ввечері або вночі. 58% відвідувачів порталу – чоловіки, а 42% − жінки. У ході дослідження були з’ясовані цікаві деталі поведінки інтернет-покупців.

Так, поведінка чоловіків та жінок відрізняється щодо часових параметрів відвідування сайту, використання мобільних гаджетів і вибору категорій товарів. Приміром, найбільш активними виявилися жінки у віці 25-34 роки – 47%, натомість чоловіків у такій віковій категорії – 42%. Ця вікова група є найбільш значною із всієї аудиторії сайту – 45%, натомість група 35-44 роки становить лише 19%.

Цікаво, що жінки частіше за чоловіків заходять на сайт з мобільних пристроїв – 27% проти 20%. Зі смартфонів заходять 14% жінок і 18% чоловіків, а з планшетів – 6% і 9% відповідно. Що стосується використання стаціонарного ПК серед онлайн-покупців, то ним послуговуються 73% жінок і 80% чоловіків.

Ближче до нічного часу частка відвідування сайту чоловіками збільшується. Так, з 21 до 22 кількість відвідувачів найбільша: у цей час сайт відвідують 57% чоловіків і 43% жінок. Від першої години ночі до п’ятої ранку відвідувачі сайту – чоловіки. Виявилося, що найбільша частка відвідувачів – це молоді чоловіки, що ведуть активний спосіб життя між 20 і 24 годинами.

У маркетинговому агентстві NetElixir зазначають, що інтернет-користувачі, які порівнюють ціни на товари і вивчають специфікації, найчастіше відвідують он-лайнові магазини між 21 і 22 вечора.

Найбільшу кількість переглядів на сайті у вечірні години отримують типово «чоловічі» категорії товарів: планшетні ПК, автошини, цифрові фотоапарати, велосипеди, зварочні апарати тощо.

В інтернеті українці здебільшого купують high-tech продукцію: лише 6% покупок –  в інших категоріях. Втім, 41% жінок обирають не high-tech товари.


Читати також:

  1. Як українські компанії використовують Інтернет
  2. Коли українці роблять інтернет-покупки
  3. Українські IT-компанії працюють на закордонні ринки
  4. Українські інтернет-користувачі зареєстрували більше мільйона блогів
  5. Українці все частіше купують через Мережу

Тема : industry News,News