Як себе поводять покупці зі смартфонами?

Нещодавно компанія Google оприлюднила дані дослідження, присвяченого поведінці покупця зі смартфоном, пише mmr.ua.

Так, 64% власників «розумних телефонів» користуються ними для пошуку ідеї для покупки напередодні походу в магазин. Окрім цього, кожен четвертий учасник дослідження хоча б раз переглядав огляди продуктів на YouTube перед прийняттям рішення про купівлю товару.

Цікаво, що більше 50% респондентів знайшли нові бренди і компанії, шукаючи їх у Мережі з мобільного.

Слід зазначити, що покупці зі смартфонами не надто активно цікавляться недорогими товарами, віддаючи перевагу якості: кількість запитів “кращий подарунок” у мобільному пошуку зросла на 75%, натомість на 35% знизилася частота пошуку недорогих презентів. До речі, тривалість переглядів на YouTube оглядів товарів з мобільних збільшилася на 60%.

Понад 40% опитаних залишаються незадоволеними інформацією про товар на сайтах компаній – вони б хотіли дізнаватися про спеціальні акції або розташування товару в магазині.

Щодо відвідування власниками «розумних телефонів» офлайн магазинів, то 76% тих, хто шукав в Мережі з мобільного товар поблизу, заходили у фізичний магазин. Втім, лише 28% з них щось там придбали.

Стосовно статистики покупок товарів українцями стало відомо, що за перші шість місяців цього року ринок непродовольчих товарів повсякденного вжитку продемонстрував позитивну динаміку. Про це свідчать дослідження компанії Nielsen в Україні.

Так, якщо в першому півріччі в натуральному обсязі продажі знизилися на 8%, то за травень−червень на ринку зафіксували зростання – +5% порівняно з даними за аналогічний період торік.


Читати також:

  1. Покупці віддають перевагу перевіреним брендам
  2. Чи купують українці в Мережі вітчизняні товари?
  3. Що українці купують в інтернеті?
  4. Як поводяться українські інтернет-покупці?
  5. Хто в Україні користується смартфонами?

Тема : industry News,News