Якому контенту довіряють споживачі?

У ході глобального дослідження контент-платформи Olapic було вивчено вплив фотографій користувачів соцмереж на довіру споживачів і залучення в бренд, пише mmr.ua.

Як виявилося, люди більш схильні довіряти світлинам, на яких зображені реальні люди, аніж традиційним рекламним фото.

Дослідження понад 4 500 активних користувачів соцмедіа з Європи і США у віці 16−49 років демонструє, що довіра впливає на рейтинг кліків (CTR) і продажі.

Так, 56% респондентів відповіли, що вірогідніше переглянули б рекламне оголошення із користувацьким контентом, аніж звернули б увагу на стокову фотографію. Такий же відсоток опитаних придбали б продукт.

У той же час майже 80% мобільних юзерів заблокували б оголошення, якби реклама була нав’язливою або ж нерелевантною.

Аналітики платформи зазначають, що рівень довіри до брендованої реклами низький в усіх країнах, тож брендам, які хочуть зберегти свої позиції, доведеться змінювати правила «гри».

Наразі користувачі соцмедіа мають чималий апетит до автентичності – раз у день або частіше 45% опитаних переглядають контент, створений іншими користувачами, у пошуках натхнення, а 72% роблять це 2-3 рази на тиждень.

Окрім цього, 49% опитаних схильні до купівлі продукту, якщо він отримав схильні відгуки реальних людей, а чверть користувачів відповіли, що здійснювали покупки після того, як побачили продукт у користувацькому контенті.

До речі, результати нового дослідження компанії Treem демонструють, що 51% американців втомилися від соцмереж, і до числа їхніх новорічних обіцянок входить повна відмова від них або скорочення часу користування ними.


Читати також:

  1. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  2. Користувачі ігнорують рекламу
  3. Тренди онлайн-маркетингу в 2017 році
  4. Українці не бажають відкривати власну справу
  5. Глядачі переходять з телевізорів на мобільні пристрої

Тема : industry News,News