70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter

70 відсотків підприємств, що використовують соціальні медіа у своїх маркетингових стратегіях, планують зосередити зусилля на просуванні в соцмережах Twitter і LinkedIn. Про це йдеться в доповіді Software & Information Industry Association (SIIA), повідомляє агентство онлайнових новин Brafton

Виділення великих сум на розкрутку в Twitter і LinkedIn, ймовірно, означає, що саме ці платформи приводять найбільшу кількість клієнтів порівняно з іншими.

Компанії докладають максимум зусиль для точного визначення витрат часу і ресурсів,  необхідних для ефективного  маркетингу в соціальних медіа. Позитивний результат роботи в соціальних мережах є очевидним , однак визначити, з якої саме мережі прийшов клієнт проблематично, наголошується в доповіді.

Маркетинг в соціальних мережах  – одна з найбільш дискусійних тем.  Утім, усі результати обговорень зводяться до того, що присутність компанії у соцмережах  сприяє зростанню кількості клієнтів.


Читати також:

  1. Для українських підприємств IT-галузі пропонують ввести спеціальний податковий режим
  2. Комп’ютери Apple небезпечні для підприємств.
  3. В Україні з’явилася нова соціальна мережа
  4. Українські інтернет-користувачі зареєстрували більше мільйона блогів
  5. Україна за десять місяців 2011 року збільшила випуск автомобілів на 42%

Джерело : Brafton   |   Тема : industry News