9 способів виміряти успіх бренду в соціальних медіа

Велика кількість доступних SMM-інструментів дозволяє маркетологам мати доступ до величезного потоку інформації. Слід визначити, що є важливим для кампанії або бренду і чому.

Директор зі стратегій в соціальних медіа SociaLogic Жаклін Цинн називає дев’ять ключових показників вдалої SMM-кампанії.

1. Частка голосу: кількість згадувань бренду в соціальних мережах.

Частка рекламного голосу показує, на якому рівні обговорюється бренд у мережі.

2. Обсяг бренду: сумарна кількість згадувань за певний період часу.

Якщо цей показник не збільшується, кампанія, можливо, не працює.

3. Залучення: сумарна кількість раз спілкування споживача з брендом на соціальних сайтах.

Соціальні медіа – це діалог. Чим активніше залучені ваші фоловери до дискусій, тим більше шансів отримати їх лояльність.

4. Інтерактивність на пост: кількість відповідей чи коментарів на опублікований пост або оновлення.

Щочастіше користувач коментує повідомлення, то більше шансів викликати в нього зацікавленість у бренді.

5. Аналіз поведінки: визначення ставлення користувачів до бренду, кампанії, продукту.

У брендів виникають очевидні проблеми, коли про них не дуже добре відгукуються в мережах. Якщо поведінка нейтральна, це може свідчити про відсутність зацікавленості.

6. Соціальний CTR: кількість «кліків» на посилання для переходу на сайт.

Як правило, однією з цілей SMM-кампаній є збільшення трафіку на сайт.

7. Згадки лідерів думок: кількість згадувань користувачів, думка яких є важливою.

Цей показник є дуже цінним, оскільки має значний вплив на цільову аудиторію.

8. Охоплення платформ: кількість соціальних платформ, де представлено бренд, або соціальне охоплення в рамках декількох онлайн-мереж.

9. Згадки на мобільних платформах: кількість згадувань бренду в соціальних мережах на мобільних платформах.

Соціальні мережі – це мобільна форма комунікації і розміщувати пости на ходу стало невід’ємною частиною життя користувачів.


Читати також:

  1. Соціальні медіа: передумови успіху
  2. Рекламодавці не прораховують повернення інвестицій від соціальних проектів
  3. Число користувачів Інтернету перевищило 2,2 млрд
  4. П’ять мільйонів українців використовують Skype
  5. 70 відсотків підприємств планують посилити маркетинг в соцмережах Linkedin і Twitter

Тема : industry News