Бренди втрачають цінність для споживачів

Дослідження французької маркетингової групи Havas під назвою «Meaningful Brands» продемонструвало, що цінність брендів для споживачів виявилася зовсім низькою. Так, респонденти відповіли, що їх не хвилює, якщо з полиць зникне 73% торгових найменувань. Оскільки їх цінність в сучасному світі значно впала, рекламодавці все більше сумніваються, що отримають віддачу від рекламних витрат.

У процесі дослідження експерти вивчили думку 134 тис. споживачів з 23 країн світу про 700 брендів, ставлячи респондентам питання, які ж торгові імена мають для них значення. Як виявилося, падіння інтересу споживачів до торгових марок є дуже серйозним.

Ще рік тому більшість покупців не турбувало зникнення 70% брендів, однак сьогодні ця цифра становить 73%. Цікаво, що в США і Європі цей показник сягає 92%. Серед можливих причин такого ставлення споживачів до брендів Havas називає величезну кількість торгових марок на розвинених ринках, а також невиконання виробниками своїх обіцянок, озвучених у рекламі.

Тим не менш, витрати на рекламу продовжують зростати. Як прогнозує ZenithOptimedia, у поточному році вони збільшаться майже на 4% до 518 млрд дол. У той же час впевненість власників брендів щодо повернення вкладених у рекламу грошей наднизька.

Якщо брати ТОП-25 найзначиміших торгових марок, які були визначені в ході дослідження, то цей перелік подекуди не такий очевидний. У першу п’ятірку увійшли  Google, Samsung, Microsoft, Sony, а також Nestle. А от Apple опинилася лише на 22 місці, хоча й посіла першу сходинку у списку найдорожчих брендів, складеному компанією Мillward Вrown Оptimor. Ще рік тому найзначимішим брендом респонденти визнали виробника і продавця меблів IKEA.

Експерти маркетингової групи відмічають зростання значимості для споживачів виробників електроніки, що пояснюється симпатією опитаних до технологій, які розширюють їхні можливості.


Читати також:

  1. Forbes назвав найвпливовіші бренди світу 2012 року
  2. Що бренди забули на Facebook?
  3. Названо найдорожчі бренди світу
  4. Українські банки втрачають іноземний капітал
  5. Рейтинг найбільш соціальних брендів світу

Тема : industry News