Чи впливають відгуки на рівень продажів інтернет-магазину?

Як повідомляє ресурс AIN.ua, у компанії Prom.ua дослідили, яким чином відгуки покупців впливають на рівень продажів інтернет-магазинів. Для аналізу були відібрані півтори тисячі замовлень у 8,5 тис. магазинів, що знаходяться на порталі.

У ході дослідження був виявлений дуже цікавий факт: навіть негативні відгуки можуть підвищити кількість замовлень на місяць і позитивно вплинути на відвідуваність. Але аналітики не радять адміністрації інтернет-магазинів залишати їх без відповіді.

Так, в онлайн-магазинах, де є реакція адміністрації на скаргу у вигляді коментаря, вдвічі вища вірогідність покупки. Втім, якщо на сайті інтернет-магазину є лише позитивні коментарі, для потенційних покупців це здаватиметься підозрілим.

Інші факти про відгуки, які були виявлені в ході дослідження:

1. Купівля товару в інтернет-магазині з більш аніж 50 відгуками вірогідніша на 30%, аніж в аналогічному магазині з 10 коментарями, і втричі більша, аніж у магазині без відгуків узагалі.

2. Найбільший шанс здобути клієнта в магазинах з більшістю позитивних коментарів, але 100% позитивні відгуки змушують відвідувача неабияк сумніватися.

3. Найбільш активно відгуки залишають покупці одягу, взуття та аксесуарів.

До речі, нещодавно до Верховної Ради було подано законопроект, який покликаний урегулювати інтернет-торгівлю. У документі вперше вводиться поняття електронної угоди і низка інших термінів галузі: електронна комерція, інтернет-магазин, електронна торгівля та ін.


Читати також:

  1. Українці витратили майже 2 млрд. євро на інтернет-покупки
  2. Як підвищити продажі з інтернет-магазинів
  3. Коли українці роблять інтернет-покупки
  4. Кожен четвертий українець використовує Інтернет для дозвілля
  5. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину

Тема : industry News