Дослідження: 70% директорів найбагатших компаній ігнорують соціальні мережі
14.08.2012
Згідно з дослідженням, ініційованим аналітичною компанією Domo і порталом CEO.com, директора компаній з рейтингу Fortune 500 користуються соціальними мережами досить рідко.
У дослідженні було розглянуто активність в соціальних мережах керівників компаній з рейтингу Fortune 500 2012 року. Виявилося, що приблизно 70% топ-менеджерів найбагатших компаній США не присутні ні в одній з основних соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter і Google Plus.
У той же час директори компаній з Fortune 500 набагато активніше користуються спеціалізованою соціальною мережею для професіоналів – LinkedIn.
Також у понад 36% голів компаній з Fortune 500 є присвячені їм сторінки у Вікіпедії.
У Facebook зареєстровано 7,6% директорів з рейтингу, в Twitter – близько 4%, а в Google Plus – менше 1%. Для порівняння, понад 50% населення США присутній в Facebook і 34% – в Twitter.
Читати також:
Тема : industry News