Дослідження: 70% директорів найбагатших компаній ігнорують соціальні мережі

Згідно з дослідженням, ініційованим аналітичною компанією Domo і порталом CEO.com, директора компаній з рейтингу Fortune 500 користуються соціальними мережами досить рідко.

У дослідженні було розглянуто активність в соціальних мережах керівників компаній з рейтингу Fortune 500 2012 року. Виявилося, що приблизно 70% топ-менеджерів найбагатших компаній США не присутні ні в одній з основних соціальних мереж, таких як Facebook, Twitter і Google Plus.

У той же час директори компаній з Fortune 500 набагато активніше користуються спеціалізованою соціальною мережею для професіоналів – LinkedIn.

Також у понад 36% голів компаній з Fortune 500 є присвячені їм сторінки у Вікіпедії.

У Facebook зареєстровано 7,6% директорів з рейтингу, в Twitter – близько 4%, а в Google Plus – менше 1%. Для порівняння, понад 50% населення США присутній в Facebook і 34% – в Twitter.


Читати також:

  1. Соціальні медіа: передумови успіху
  2. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом
  3. Складено рейтинг найдорожчих соціальних мереж світу
  4. Дослідження: вільний робочий графік підвищує продуктивність праці
  5. Рекламодавці не прораховують повернення інвестицій від соціальних проектів

Тема : industry News