Ferrari найсильніший, Apple – найдорожчий
19.02.2013
Brand Finance склав рейтинг найсильніших і найдорожчих світових брендів. Очолили списки італійський Ferrari і американський Apple.
За «свіжим» рейтингом Brand Finance італійський виробник спортивних машин Ferrari став найсильнішою торговою маркою, змістивши з верхнього рядка Google і Coca-Cola. Разом з тим, найдорожчим брендом залишився Apple. Однак основний конкурент компанії на ринку мобільних пристроїв – корпорація Samsung – потроху скорочує відрив від «яблучної» компанії.
Лідерство Ferrari в рейтингу найбільш сильних брендів обумовлено лояльністю власників італійських спорткарів, хоча виробник і не має таких великих рекламних бюджетів, як Google або Coca-Cola, що наздоганяють його.
Крім того, Ferrari обійшла багато великих корпорацій за прибутковістю і виручкою від одного клієнта. За дев’ять місяців 2012 року автовиробник примножив прибуток на 7,6% – до 152,4 мільйона євро.
У свою чергу, найдорожчим брендом у світі вкотре названо Apple, аналітики оцінюють його вартість у 87 мільярдів доларів – майже на чверть більше, ніж торік.
На другій сходинці зі значним відривом розмістився південнокорейський концерн Samsung. Однак бренд за минулий рік «поважчав» у ціні на вражаючі 54%, що в результаті дозволило компанії обійти бренд Google, оцінений в 52,1 мільярда доларів і який посів третє місце.
Торгова марка – той нематеріальний актив, який здатний стимулювати зростання прибутку для компанії. Тому з виручкою, вимірюваної десятками мільярдів доларів, такі бренди, як Apple і Samsung продовжують змагатися за перевагу і споживчу лояльність, підкреслює генеральний директор Brand Finance Девід Хайген.
Як повідомлялося раніше, згідно з новим дослідженням агентства Nielsen більше половини споживачів, що мають доступ до Інтернету, віддають перевагу продукції популярних брендів, а не новинкам від невідомих компаній.
Читати також:
Тема : industry News