Глядачі переходять з телевізорів на мобільні пристрої

tv

Для перегляду телебачення 67% глядачів використовують планшети, смартфони або ноутбуки. Збільшується кількість людей, котрі поєднують перегляд улюблених передач з спілкуванням у соціальних мережах. Про це йдеться в дослідженні Ericsson ConsumerLab, проведеному у 12 країнах світу.

Як зазначається в опитуванні, 62% глядачів є активними в соціальних мережах під час перегляду телебачення. Чверть з них обговорює програми зі своїми друзями он-лайн під час їх трансляції. Варто зазначити, що кількість користувачів соцмереж, які дивляться телебачення і одночасно користуються соціальними мережами, зросла на 18% порівняно з аналогічними показниками минулого року.

67% опитаних бажають дивитися ТБ та відео, використовуючи мобільні пристрої. Планшети, смартфони та ноутбуки дозволяють дивитися телебачення «на ходу». Як показує статистика, 50% користувачів смартфонів переглядають телевізійні програми та ролики, розміщені в Інтернеті, поза домом. Цьому сприяє активне поширення широкосмугового мобільного доступу.

При цьому лише 7% респондентів висловили готовність відмовитися від послуг ефірного телебачення у майбутньому. Глядачі готові збільшити свої витрати за користування ТБ-сервісами більш високої якості: 41% користувачів будуть платити за ТБ та відео-контент з високою чіткістю (HD).

Для сучасного глядача важливо управляти ТБ та відео-контентом. Тому зростає потреба використання повного комплексу сервісів, який задовольняв би максимум потреб користувача та був зручним. Доступ до ТБ за запитом і до традиційного телебачення дозволяє самостійно обирати цікавий відео-контент, а також забезпечує інтеграцію з соціальними мережами і доступ до Інтернету через будь-які пристрої. Про це наголошується експертами Ericsson ConsumerLab.

Результати цього дослідження засновані на 14 якісних і 12 тис. кількісних онлайн-опитувань серед жителів Бразилії, Італії, Мексики, Південної Кореї, Чилі, Китаю, Німеччини, Іспанії, Швеції, Тайваню, Великобританії та США.


Читати також:

  1. Зросли витрати на рекламу в Facebook
  2. Число користувачів Інтернету перевищило 2,2 млрд
  3. Що бренди забули на Facebook?
  4. Сеул очолив рейтинг найбільш “розумних” міст планети
  5. П’ять мільйонів українців використовують Skype

Тема : industry News