Інтернет-реклама закріпилася в новому форматі

Останнім часом дедалі більш помітною стає тенденція відходу стандартних рекламних банерів у минуле. Щойно відеореклама з’явилася на вітчизняному ринку онлайн-реклами, вона захопила чималий сегмент ринку. Як повідомляє портал Inpress.ua з посиланням на підрахунки польського видання Puls Biznesu, три з чотирьох українських рекламодавців зупинили свій вибір саме на відеорекламі, обираючи формат інтернет-реклами.

Експерти пояснюють, що користувачам Мережі відеореклама без функції відключення перед переглядом відео заважає менше, аніж рекламні ролики на ТБ, що переривають фільми і передачі. Окрім того, ефективність такої реклами значно вища, аніж користь від банерів. Очевидно, аналогічної думки притримуються й вітчизняні рекламодавці.

Так, у ході дослідження видання Puls Biznesu стало відомо, що частка відеореклами в Уанеті становить 75% і є найбільшою серед країн Східної і Центральної Європи.

“Серед дванадцяти країн попереду нас лише Україна, частка показів відеореклами перевищує 75%, натомість у Польщі кожна четверта реклама представлена у відеоформаті, що вдвічі більше, аніж середній показник по регіону, і трохи більше, аніж у Чехії, яка посіла третє місце за цим показником”, − таку цитату з газети наводить УНІАН.

На думку Агнешки Порицької, експерта з компанії Gemius, популярність реклами у відеоформаті пояснюється тим, що її ефективність вища за традиційні банери, а також тим, що вона краще доповнює рекламну кампанію замовника, що реалізується також у традиційних ЗМІ.

До речі, у грудні минулоріч Всеукраїнська рекламна коаліція вперше виділила інтернет-рекламу в окремий сегмент. Обсяг відеореклами в українській Мережі становить 22 млн грн, що дорівнює 3% обсягу ринку інтернет-реклами.

Прогнозується, що в 2013 році відбудеться зростання інтернет-реклами на 35% до 920 млн грн.


Читати також:

  1. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  2. Медіа-реклама-2012 і прогноз на наступний рік
  3. Ринок інтернет-реклами зріс вполовину
  4. Чи впливають відгуки на рівень продажів інтернет-магазину?
  5. United Online Ventures об’єднає три найбільші інтернет-ресурси Україні

Тема : industry News