Канали «накрутили» ціни

Найбільші телеканали країни зуміли підвищити вартість реклами в середньому на 25-30%.

Група телеканалів StarLightMedia (СТБ, «Новий канал», ICTV), «Інтер» («Інтер», «Мега», НТН) та «Медіа Група Україна» («Україна», ТРК «Футбол») підняли ціну на рекламу в середньому на 25-30%, повідомляє «Комерсант-Україна».

Після низьких результатів продажів у січні ці медіагрупи, які продають в нинішньому році рекламу в союзі, змогли заповнити рекламні блоки в лютому.

Так, керівник продажів телереклами групи StarLightMedia Андрій Партика переконаний, що до кінця цього року заповненість рекламних блоків буде стабільно високою.
Нагадаємо, у минулому році рекламодавці були обурені заявленим зростанням цін до 70% і були готові бойкотувати розміщення реклами на каналах альянсу.

На початку року кілька найбільших клієнтів, таких як «Київстар», Procter & Gamble, Schwarzkopf & Henkel дійсно не розміщували рекламу на каналах альянсу, вибиваючи, таким чином більш прийнятні умови, зазначає глава департаменту стратегічного дослідження та планування агентства ZenithOptimedia Ігор Даценко.

Об’єднання медіагруп залишило рекламодавцям єдину можливість для зниження цін – збільшення рекламного бюджету, говорить директор агентства Денис Сторожук.
У SLM кажуть, що остаточні ціни на розміщення реклами на телеканалах групи зросли в середньому на 25%. Разом з тим, директор з продажу реклами групи «Інтер» Дмитро Дутчин поінформував, що рівень інфляції в медіагрупі перебуває на рівні близько 30%, тоді як минулого року вона становила 10-15%.

І все ж частина рекламодавців не стала погоджуватися з умовами альянсу і з січня почала розміщуватися на каналах групи «1+1». Таки чином, до середини місяця заповнюваність рекламних блоків на каналах групи досягла критичного рівня, говорить Сторожук. За оцінками агентств, вартість реклами тут зросла на 10-15%.

У той же час обсяг реклами в телеефірі поки не вплинув на інші медіа. Ряд рекламодавців через зростання цін на телерекламу перенесли весь бюджет на цей вид медіа, а частина, навпаки, вклала гроші у зовнішню рекламу або інтернет, розповів CEO Aegis Media\GMG Олександр Гороховський.


Читати також:

  1. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд
  2. ВР заборонила рекламувати ліки, які дозволено купувати лише за рецептом
  3. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  4. Українські банки підвищили ціни на свої послуги
  5. ТОП-5 світових трендів соціальних медіа в 2013 році

Тема : industry News