Ключові правила SMS-маркетингу
20.03.2012
Хоча SMS-маркетинг існує вже протягом тривалого часу, багато компаній, як і раніше, не довіряють йому, вважаючи, що повідомлення на мобільний від бренду може дратувати клієнтів. Тим не менш, існує чимало прикладів успішного досвіду SMS-маркетингу.
Ось кілька порад, які допоможуть вам уникнути відчуження клієнтів:
Заздалегідь отримаєте дозвіл. Ніхто не любить отримувати непотрібні повідомлення. Якщо у вас є особистий номер мобільного, ставтеся до цього відповідально.
Відправляйте тільки те, що обіцяли. Повідомте клієнтові, що саме ви збираєтеся висилати йому.
Спочатку дбайте про якість послуги, і тільки потім – про її продаж.Люди набагато краще реагують на повідомлення- нагадування, анонсування нових товарів, тобто позбавлені явної маркетингової мети.
Не скорочуйте слова і не використовуйте сленг. У кращому випадку над вами посміються, в гіршому – не зрозуміють. Якщо ви хочете, аби вас сприймали всерйоз, не робіть цього.
Повідомляйте клієнтові, як він може відписатися від розсилки. Сумлінна компанія припинить розсилку на номер абонента, якщо той відправить слово STOP (або інше кодове слово-відмову) на зазначений номер. У США, Австралії, Канаді та Великобританії це право встановлено на законодавчому рівні.
Правильно оберіть час розсилки. Ви робили SMS-розсилку о 3:00 ночі? Недобре. Більшість людей сплять в кімнаті з включеним мобільним телефоном. Не давайте зайвий привід відписатися від ваших повідомлень.
Знижкові коди і купони. Одним з найбільш популярних видів SMS-маркетингу є поширення мобільних купонів і кодів-знижок. Коли ви пропонуєте своїм клієнтам можливість заощадити, вони із задоволенням поділяться з вами номером свого мобільного.
Згідно з результатами дослідження eMarketer, більше половини молодих людей повідомили б компанії свій номер телефону в обмін на коди-знижки.
Читати також:
Тема : industry News