Коли українці роблять інтернет-покупки

Результати спільного дослідження процесингового центру PayU Ukraine та аналітиків ресурсу Aukro.ua показали, у який період українці найчастіше здійснюють онлайн-покупки.

Як виявилося, близько 20% покупок, що були оплачені через систему PayU, припадають на середу, причому 63% з них оплачуються покупцями в робочий час – з восьмої ранку до сьомої вечора.

Найбільша кількість оплат на годину за інтернет-покупки припадає на вечірні години – від 21:00 до 23:00. Саме в цей час відбувається 15% усіх транзакцій за день. У той же час найбільша кількість оплат за допомогою офлайн-інструментів здійснюється з 19:00 до 21:00.

Зі слів Сергія Ватіліка, генерального директора процесингового центру, структура покупок, за які українці сплачують онлайн, відрізняється від традиційної, адже за обсягом транзакцій лідерами є такі популярні категорії, як мобільні телефони, комп’ютерна техніка та одяг. А серед товарів, що були оплачені безпосередньо в момент здійснення покупки, лідирують годинники, автомобільні запчастини і товари для дорослих.

Найбільш пасивним днем для шопінгу за допомогою Інтернету виявилася неділя. Саме у цей день наші співвітчизники розраховуються за свої покупки удвічі рідше, аніж у робочі дні.

До речі, інтернет-покупки здійснюють 14% користувачів українського сегменту Мережі, що становить 2,1 млн осіб. Це ті, хто хоча б один раз здійснював онлайн-покупку в 2012 році. Такі дані наводить Digital Guru.

У середньому ж український покупець за рік в онлайні купує сім товарів, у той час як середньостатистичний європеєць – 13. За рік українець сплачує €264, а європейський шопер − €544.

Дізнайтеся також, скільки наші співвітчизники щомісячно витрачають на підключення до Мережі. 


Читати також:

  1. Українці витратили майже 2 млрд. євро на інтернет-покупки
  2. Українці витратили в інтернеті 2 млрд євро
  3. Як підвищити продажі з інтернет-магазинів
  4. Обсяги e-комерції зростають
  5. Українці стали більше довіряти онлайн-магазинам

Тема : industry News