Користувачі соцмереж готові продавати свої «лайки»

like

Користувачі соціальних мереж готові «лайкати» чужі сторінки за купони та знижки. Про це йдеться в щорічному дослідженні Purse String Study компанії National Coupon Month і RedPlum.

Для отримання 25-відсоткової знижки 67% респондентів «лайкнуть» чужу сторінку у Facebook, а 17% «ретвітнуть» у Twitter. Юзери соціальних мереж готові користуватися Iнтернетом і продавати свої голоси для заощадження власних коштів та часу.

У дослідженні зазначається, що, витрачаючи дві години в тиждень на пошуки знижок, 62% опитаних у результаті заощадили до $ 30.

83% опитаних регулярно обмінюються пропозиціями знижок і купонів із родичами та друзями. Також респонденти вважають, що користувачі соціальних мереж готові ділитися корисними посиланнями, які економлять до долара в тиждень.

Зростання тенденції обміну «лайками» відбувається й серед користувачів смартфонів, але поки що без привертання до себе уваги. Власники смартфонів отримують доступ до купонів через посилання, отримане по електронній пошті. Використання мобільних телефонів також не вважається популярним підходом до пошуку знижок.

79% респондентів, які використовують купони у своїх мобільних, цього року зекономили до 50 доларів на тиждень. Таку ж суму заощадили 83% завдяки онлайн-купонам. Як мінімум, раз на тиждень 88% «мисливців» за знижками відвідують свої улюблені знижково-купонні сайти.


Читати також:

  1. Кожен п’ятий українець вважає наради марною тратою робочого часу
  2. Кожен четвертий українець не задоволений своєю кар’єрою
  3. Українські інтернет-користувачі зареєстрували більше мільйона блогів
  4. Глядачі переходять з телевізорів на мобільні пристрої
  5. Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні

Тема : industry News