Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами48,9% опитаних респондентів стверджують, що на телебаченні занадто багато реклами, про що свідчать результати соціологічного дослідження, проведеного медіа-агентством Nirvana Media.

Для 44,6% українців кількість реклами здається просто великою, а 5,5% вважають нинішні обсяги реклами середніми, повідомили в агентстві.

При цьому експерти відзначають, що сьогодні в бюджетах багатьох компаній рекла-ма на телебаченні займає більше 60% рекламних ресурсів.

“Рекламу на телебаченні, враховуючи звукове та візуальне сприйняття, можна порі-вняти з розмовою з продавцем – консультантом в магазині”, – стверджує директор Nirvana Media Любов Конон. За словами експерта, реклама на ТБ забезпечує швидку побудову охоплення цільової аудиторії, що ще раз свідчить про її ефективність, але показ більше 30 роликів за раз викликає емоційне напруження у глядачів.


Читати також:

  1. Кіберзлочинність стала одним із п’яти найпоширеніших економічних злочинів в Україні
  2. Київ має намір у 2012 році заробити на рекламі не менш як 100 млн грн
  3. Цього року Київ заробив на рекламі більше 100 млн грн
  4. ВР заборонила рекламувати ліки, які дозволено купувати лише за рецептом
  5. Уряд має намір заборонити образ лікарів у рекламі

Джерело : Liga.net   |   Тема : industry News