Кожен п’ятий працівник відчуває себе недооціненим після тривалого відрядження

pracia

Після тривалого відрядження за кордон, повернувшись на роботу до рідної країни, працівники відчувають себе недооціненими, тому більше схильні до зміни роботи. Про це свідчать результати дослідження University of Iowa Tippie College of Business.

Цікаво, що 38% працівників звільняються з роботи протягом першого року після повернення з відрядження. Середній рівень плинності кадрів становить 13%. Оскільки у відрядження за кордон здебільшого відправляють кваліфікованих та найкращих працівників, компанії відтак втрачають свої ключові кадри.

У дослідженні взяли участь 112 працівників із США, Німеччини, Великобританії та Австралії. Майже кожен п’ятий з них (19%), який працював за кордоном, протягом року після свого повернення звільнився з роботи.

Одним із факторів звільнення після тривалого відрядження є зміна культурного життя та умов проживання. Адже відмінне від звичного середовище може докорінно вплинути на працівника, який набув, відповідно, й інших культурних цінностей. Після повернення він відчуває більшу впевненість, тому вважає, що заслуговує на кращі умови праці, ніж були у нього до відрядження. Однак, компанії у відповідь не завжди вдається адекватно відреагувати на нові вимоги працівника і, як наслідок, співробітник залишає своє робоче місце.

Варто зазначити, що компанії, які часто відряджають працівників в інші країни, за правильного використання їх нових знань та досвіду, можуть відрегулювати плинність кадрів серед таких працівників. Наприклад, запропонувати їм стати ідеальними наставниками для нових співробітників, які в майбутньому поїдуть у відрядження за кордон. Демонструючи цінність працівника для організації, його варто залучати до розроблення стратегії компанії.


Читати також:

  1. Кожен п’ятий українець вважає наради марною тратою робочого часу
  2. Кожен четвертий українець не задоволений своєю кар’єрою
  3. Кожен четвертий українець використовує Інтернет для дозвілля
  4. Майже кожен четвертий український банк закінчив 2011 рік зі збитком
  5. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами

Тема : industry News