Кожний другий українець піддавався кібератаці

Кожний другий українець піддавався кібератаціЗа ризиком зараження шкідливими програмами з інтернету Україна знаходиться на 17-му місці у світі. Торік майже кожний другий український інтернет-користувач зазнав кібератаки, йдеться в дослідженні Лабораторії Касперського (ЛК).

Згідно з дослідженням Лабораторії, ризик зараження під час серфінгу по мережі для українських користувачів в 2012 році становив 46,8%. Головною проблемою стала небажана інформація в Мережі, задзначили співробітники ЛК.

Так, від pop-up вікон, що сповіщають про фальшиве зараження комп’ютера, і рекомендацій установити фіктивний антивірусний захист страждають 62% українських інтернет-користувачів, повідомляється в спільному дослідження ЛК і аналітичного агентства O+K Research.

Крім того, 50% респондентів зазначили, що в результатах пошукових запитів з’являлися шкідливі посилання. Ще 24% опитаних заявили, що під час інтернет-шопінгу відбувається перенаправлення на сайти сумнівного змісту, що пропонують залишити інформацію про свою пластикову картку.

Проблеми з небажаною електронною кореспонденцією виникали в 69% людей, які взяли участь в опитуванні. Така кореспонденція складалася як з умовно безпечного спаму, так і з листів з посиланнями, які могли б стати причиною зараження пристрою, відзначають експерти.

Автори дослідження помітили, що особливо ризикують українські користувачі смартфонів. Лише 34% власників мобільних пристроїв установили або вважають за потрібне установити антивірусне програмне забезпечення на свої гаджети, тоді як 91% ПК захищені подібними програмами. Разом з тим, 21% користувачів смартфонів навіть не замислюються про інтернет-безпеку.

Також серед найчастіших причин зараження мобільних пристроїв завантаження додатків з неофіційних джерел. Популярність таких ресурсів серед користувачів з України одна з найвищих у світі.

У нашій країні люди найменше зацікавлені в завантаженні додатків з офіційних магазинів Googleplay і Appstore − тільки кожний п’ятий опитаний віддає перевагу такому способу одержання нових програм, що є одним з найнижчих показників, зазначають автори дослідження.


Читати також:

  1. Кожен другий українець вважає, що на телебаченні надто багато реклами
  2. Кожен четвертий українець використовує Інтернет для дозвілля
  3. Кожен третій українець проводить банківські операції он-лайн
  4. Рекламу в мобільних телефонах ігнорують більшість користувачів
  5. Дослідження: 13,6 млн людей в Україні користуються інтернетом

Тема : industry News