Медіа-реклама-2012 і прогноз на наступний рік

Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) підготувала звіт про цьогорічній стан рекламного ринку України й прогноз його розвитку на 2013 рік. За оцінками ВРК, рекламний ринок країни закінчить 2012 рік на рівні 14,2 млрд грн, що перевищить результати минулого року на 9%.

При цьому загальний обсяг ринку медіа-реклами складе 9478 млн грн (+9,7% до показників минулого року), повідомляють у коаліції.

Головним драйвером і лідером сегмента залишається телевізійна реклама. Загальний рекламний бюджет, залишений рекламодавцями на ТБ, склав 3867 млн грн. Але значного збільшення бюджету в цьому сегменті не спостерігалося. Показники тут виросли за рахунок політичної реклами в комерційних блоках (ролики в політичних рекламних блоках не враховувалися). На національному телебаченні приріст склав 10%, для регіонального ТБ цифри скромніші – усього 5%.

Прогноз на  рік прийдешній практично повторює результати нинішнього року: національне ТБ «підросте» на 10%, а регіональне − на 5%.

Загальний обсяг рекламного ринку в друкованих ЗМІ склав 2646,8 млн грн, продемонструвавши приріст на 8,6% порівняно з показниками 2011 року. У цьому сегменті лідирують журнальні площі (923,82 млн грн, +5,7%), хоча газетна реклама показала кращу динаміку (755,30 млн грн, +9,6%). Обсяги нестандартних форм розміщення (джинса, спонсорство, спецпроекти і т.д.) становлять 632 млн грн (+11,7%).

За прогнозами експертів, витрати на цей медіа-канал виростуть і в наступному році. Причини: підвищення вартості площ; вихід на ринок відомих видань (Vogue); збільшення обсягів у категоріях фінанси, авто. Основним трендом у наступаючому році стане подальше зміщення доходів убік найбільших видавничих домів, а також збільшення частки нестандартної реклами.

Успішним видався рік для зовнішньої реклами, підсумкові показники сегмента −1200 млн грн (+20% до показників 2011 року). При цьому експерти дають оптимістичні прогнози й на наступний рік, приріст сегмента в 2013 році може скласти всі ті ж 20%.

Обсяг ринку інтернет-реклами в 2012 році 680 млн грн, включаючи digital-ринок, який оцінений в 180 млн.

Цього року інтернет-сегмент показав непогані результати, а його рушійною силою стали контекстна реклама, реклама в соціальних медіа, а також рішення для електронної комерції.

Основним трендом сегмента в наступному році стане використання нецифрових каналів як додаткових інструментів для просування онлайн-бізнесу, прогнозують експерти.


Читати також:

  1. Соціальні медіа: передумови успіху
  2. Обсяг ринку онлайн-реклами в Європі досяг позначки в 20,9 млрд євро
  3. Експерти знизили прогноз щодо українського ринку реклами
  4. Світовий ринок реклами продовжить зростання
  5. На інтернет-рекламу в 2012 році витратять $ 98 млрд

Тема : industry News